جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۰۶۴۰
در جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی رخ داد؛

«بانکداری ویدئویی پاسارگاد» گوی سبقت را از رقیبان خود ربود

محصول "بانکداری ویدئویی" پاسارگاد، در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به‌عنوان محصول و نوآوری‌ برتر ایرانی معرفی شد.

در جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی رخ داد؛ «بانکداری ویدئویی پاسارگاد» گوی سبقت را از رقیبان خود ربود

 

به‌ گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در "هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی"  که در تاریخ 14اسفندماه1401 به‌همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف (تکنوشریف) در محل دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، محصول "بانکداری ویدئویی" پاسارگاد که هم‌راستا با تحولات نوین جهانی و ارائه خدمات غیرحضوری بانکی طراحی شده است به‌عنوان نوآوری‌ برتر ایرانی معرفی و موردتقدیر قرار گرفت.
بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی، محصول بانکداری ویدئویی را که یکی از راهکارهای بانکداری دیجیتال است و در دسته‌بندی محصولات حوزه بانکداری تعاملی قرار می‌گیرد، با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌های بانک، افزایش رضایت‌مندی و ارتباط مؤثرتر با ایشان ارائه کرده است. 
در واقع محصول "‌بانکداری ویدئویی‌" با هدف ارائه نسل جدید خدمات بانکی، فارغ از موقعیت فیزیکی مشتری و یا بانک، تولید شده است. این محصول با ایجاد یک بستر کامل برای ارتباط تصویری و صوتی بین بانکدار و مشتری، امکان ارائه انواع خدمات بانکی و مالی را فراهم می‌سازد. با کمک بانکداری ویدئویی، مشتری می‌تواند در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در شعبه، پس از ثبت درخواست، با بانکدار ارتباط تصویری برقرار نموده و پس از احراز هویت، خدمات بانکی قابل‌ارائه را دریافت کند. 
این محصول نوآورانه با توجه به ویژگی‌های جذاب و خاص خود ضمن جلب نظر هیأت داوران در فرآیند ارزیابی هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی موفق به کسب لوح زرین و تقدیرنامه نوآوری محصول برتر ایرانی شد.
گفتنی است جشنواره نوآوری برتر ایرانی قصد دارد تا در هفتمین دوره برگزاری خود با شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرایند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار را فراهم آورده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه‌کردن و بلوغ فرایندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک کند. بی‌شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورده و در مرحله بعد، موجب توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تقویت زیست‌بوم نوآوری کشور و راه‌گشای توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین‌المللی نیز باشد. جایگاه و اثرگذاری ویژه نوآوری‌های منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری‌محور و تمرکز بر محتوای بومی نوآوری‌ها جزو رویکردهای اساسی جشنواره است.

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!