جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۰۳۳۱

فیلم؛ سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت، مشاور وزیر فوت کرد

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. استاندار کرمان گفته بود که بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین داشته که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیدند و حال بیشتر آنان مساعد است.

به گزارش فراز، بالگرد وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت دچار سانحه شد؛ شمار سرنشینان بالگرد ۱۲ نفر اعلام و حال عمومی بیشتر آنان مساعد گزارش شده بود.

منابع اعلام کرده بودند ۲ تن از مصدومان حالشان مناسب نبود که از جمله آنان اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه متاسفانه به علت شدت صدمه درگذشت.

منابع در بیمارستان بافت فوت مشاور وزیر ورزش را تایید کردند.

استاندار کرمان گفته بود که بالگرد حامل وزیر ورزش در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیده و حال بیشتر آنان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

محمد مهدی فداکار عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود که موقع دوم برای نشستن دچار سانحه می شود و علت در دست بررسی است.

یک شاهد عینی نیز به خبرنگار ایرنا گفت که مشاهده کرده حال وزیر مساعد بوده و یکی دو نفر از همراهان در هنگام فرود کمی شدت صدمه به آنان بیشتر بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این خصوص گفت: بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه ۱۶ مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.

محمد امیرخانی به خبرنگار ایرنا افزود: این بالگرد از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری حین فرود دچار سانحه شد و بالگرد سقوط کرد.

وی اظهار داشت: چهار نفر کادر پرواز و تعدادی همراهان وزیر بودند که در این حادثه تعدادی از آنان مصدوم شدند و به بیمارستان بافت منتقل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و نماینده بافت در مجلس و جمعی از معاونان و مسئولان وزارت ورزش در این پرواز حضور داشتند.

شهرستان بافت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!