پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۲۱۹

واکنش آژانس به ادعاها درباره غنی‌سازی ۸۴ درصدی ایران؛ مطلع هستیم

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که از گزارش‌های رسانه‌ای اخیر درباره برنامه هسته‌ای ایران مطلع است.

1411805_801

آژانس بین الملل انرژی اتمی در واکنش به ادعاهای رسانه‌ای تازه درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: آژانس از گزارشهای رسانه‌ای درباره سطح غنی سازی اورانیوم در ایران مطلع است و «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس درحال رایزنی با ایران درباره نتایج راستی آزماییهای این سازمان است و به نحو مقتضی آن را به اطلاع شورای حکام آژانس خواهد رساند.

به گزارش فارس، خبرگزاری بلومبرگ شب گذشته در خبری مدعی شد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته گذشته در ایران اورانیوم با غنای ۸۴ درصد را شناسایی کرده‌اند. در همین خصوص بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره این ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

وی با ذکر این نکته که مطالب منتشر شده در بلومبرگ با هدف سیاه نمایی و تحریف حقایق صورت گرفته است، یادآور شد: آنچه آژانس با ایران مطرح کرده در خصوص وجود ذره یا ذراتی (particle) از اورانیوم با غنای بالای ۶۰ درصد در محل شیر برداشت محصول از طریق نمونه برداری متداول است.
 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
کرامت سلیمی
-
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
0
اگر به روانشناسی چهره اعتقاد داشته باشید می بینید که ترس و نگرانی خاصی در چهره مقامات روسی،امریکایی و اروپایی مخصوصا” اقایان سرگئی لاوروف و اولیانوف و همچنین اقایان ماکرون و رابرت مالی و خانم ها آنالنا بربوک و مرکل به خوبی نمایان است. که نشان از داشتن یک نقطه ضعف و ترس و وحشت از لو رفتن یک موضوع مهم می باشد.

حتی بایدن در سخنرانیهایش وقتی می خواهد اسم سلاح هسته ای را بیاورد به پته پته می افتد و رنگ به رنگ می شود.
معنی نوشته فوق این است که انها نگران لو رفتن دروغ بودن سلاح هسته ای هستند. لو رفتن این دروغ می تواند به فروپاشی امریکا ، روسیه ، و اتحادیه اروپا منجر شود.

معنای خروج از برجام ایران چیزی جز افشای غیر واقعی بودن سلاح دروغین و خیالی اتمی نیست.

دلیل کش و قوس امدن جلسات برجام همین است که پایان برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح هسته ای.

برای همین است که مذاکرات برجام نباید خاتمه یابد.

گره برجام فقط حیثیت و ابروی ابرقدرتهاست.

تمام کشورهایی که با دروغ سلاح خیالی بمب اتمی درگیرند و در واقع با کمک این دروغ در بین ملتها رعب و وحشت ایجاد می کنند و بر انها حکومت می کنند از خروج ایران از برجام (یا به معنای واقعی لو دادن دروغین بودن سلاح اتمی توسط ایران)
وحشت دارند.

ترامپ در اواخر ریاست جمهوری اش دو حرف بسیار مهم و رمز گشا زد که موضوع اخاذی کشورها از امریکا را تایید می کند:

ترامپ اعلام کرد که پذیرش برجام منجر به سقوط اقتصاد امریکا خواهد شد.  اما رسانه ها از روی این حرف ترامپ عبور کردند و ان را پررنگ نکردند تا بیشتر تجزیه و تحلیل شود.

و همچنین ترامپ اعلام کرد که دیگر به کشور چین اجازه سوء استفاده و اخاذی هسته ای از امریکا را نمی دهد.( اخاذی هسته ای چه معنایی دارد؟)

اگر همین دو جمله مورد بررسی و تحلیل رسانه ها و کارشناسان سیاسی مستقل و آزاد ( نه کارشناسان جیره خوار و محافظه کار) قرار گیرد دست خائنین به بشریت رو می شود و جوهر حقیقت اشکار خواهد شد.اگر همین دو جمله مورد بررسی و تحلیل رسانه ها و کارشناسان سیاسی مستقل و آزاد ( نه کارشناسان جیره خوار و محافظه کار) قرار گیرد دست خائنین به بشریت رو می شود و جوهر حقیقت اشکار خواهد شد.
کرامت سلیمی
-
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
0
یکبار مطالبم در باره دروغ بودن سلاح هسته ای را برای یکی از فرماندهان سپاه پاسداران فرستادم.
ایشان مطالب بنده را کاملا تایید کردند و دیدگاه بنده را درست می دانستند. اما فرمودند به دلایلی و ملاحظاتی نمی توانند ان را در رسانه ها بیان کنند. چون به دنیا شوک وارد میشه و نظم دنیا به هم میخوره. باید صبر کرد تا در تحولات جهانی ،ابرقدرتها خودشان وادار شوند که به این دروغ اعتراف کنند.


جنگ اوکراین ابرقدرتها را وادار خواهد کرد که به این حقیقت اعتراف کنند که سلاح هسته ای یک خالی بندی برای ترساندن ملتها و به بردگی گرفتن انها بوده است و مطلقا وجود خارجی ندارد.

در ضمن:

همیشه در رسانه ها گفته میشد که روسیه دومین ابرقدرت جهان و دومین صادر کننده اسلحه در جهان می باشد.

اما حالا می بینیم که روسیه برای تامین اسلحه محتاج کشورهای جهان سومی ایران ، کره شمالی و .... است .َ

ایا رسانه ها ملتها را به تمسخر نگرفته اند.؟؟

ایا این توهین به شعور ملتها نبوده است.؟؟؟؟؟؟؟

ایا وقت ان نرسیده است که افراد , و مخصوصا اصحاب رسانه، عقل و خرد را جایگزین تعصبات و باورهای کهنه و خاک گرفته کنند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کرامت سلیمی
-
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
0
هیچ کشوری سلاح هسته ای ندارد. و همه شان خالی بند هستند و در مورد سلاح هسته ای با هم همدست هستند تا ملتها را بترسانند و به بردگی بگیرند. ترس بهترین شیوه و روش برای کنترل ملتهاست و فریبکاری ، قویترین اسلحه در زرادخانه صاحبان قدرت می باشد.

در واقع در موضوع برجام نگرانی همه کشورهای مدعی داشتن سلاح هسته ای این است که دستشان رو شود و ابرویشان برود.

گره برجام فقط حیثیت و ابروی ابرقدرتهاست. برای همین مذاکرات برجام کش و قوس داده می شود تا به اتمام نرسد.

پایان برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح هسته ای.
کرامت سلیمی
-
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
0
جنگ اوکراین و تحقیر روسیه به وضوح نشان می دهد که سلاح هسته ای یک تفنگ خالیست و وجود خارجی ندارد اما متاسفانه رسانه ها همچنان این سلاح دروغین و خیالی را باور دارند و به جای زیر سوال بردن ان به انتشار اخبار بیهوده در باره ای ادامه می دهند.
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!