جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۰۱۶۴

آذری جهرمی با ویدیوی خبرساز معلم قائمشهری از «گنگستر شهر آمل» فیلترینگ را به چالش کشید

آذری جهرمی با ویدیوی خبرساز معلم قائمشهری از «گنگستر شهر آمل» فیلترینگ را به چالش کشید
محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات که به دلیل سرپیچی از سیاست های فیلترینگ بارها با نهادهای مربوطه دچار چالش شده بود ، همچنان منتقد سیاست فیلترینگ است.

به گزارش فراز، وزارت آموزش و پرورش معلم یک مدرسه غیر دولتی در قائمشهر را به دلیل ساخت دابس مشی از شاگردانش در حال خواندن ترانه پر وایرال «گنگستر شهر آمل» از کار منفصل کرده است. این ترانه در حالی در اوج فیلترینگ های سختگیرانه دولت توانسته ده ها هزار دابسمش از دختران و پسران نوجوان و جوان به خود اختصاص دهد و چندصد هزار بار در شبکه های اجتماعی وایرال شود که مسئولان وزارت ارتباطات مدام آماری را از گسترش استقبال از شبکه های اجتماعی داخلی می دهند .

این ویدیو و محتواهای بسیاری چون این که غیر از استقبال زیاد در شبکه های اجتماعی خارجی در پلتفرم های داخلی هم به شدت بازنشر شده اند .

همین امر سبب شده تا محمد جواد آذری جهرمی بار دیگر با به چالش کشیدن کمپین فیلترینگ حداکثری دولت، در کانال شخصی خود بنویسد:«یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟ نقش شبکه‌های اجتماعی داخلی در فراگیری آن را چگونه ارزیابی می‌کنند؟»

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!