جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۹۶۳۱

سخنگوی قوه‌قضائیه درباره ماجرای مدرسه فوتبال در مشهد: تجاوزی صورت نگرفته است

سخنگوی قوه‌قضائیه درباره ماجرای مدرسه فوتبال در مشهد: تجاوزی صورت نگرفته است
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره موضوع مطرح شده در روزهای اخیر مبنی بر تجاوز به ۱۵ نوجوان در ورزشگاه فوتبال در مشهد گفت: در این رابطه شکایتی صورت گرفته است و این پرونده به دادسرای انقلاب مشهد ارجاع شده است و پرونده در مرحله تحقیق است.

وی افزود: اخباری در خصوص تعرض مطرح شد ولی در درخواست خانواده تعدادی از بازیکنان مطالبی بوده که ۶ نفر از خانواده ها آن را امضا کردند و مطالبی در خصوص تغییر رفتار دانش اموز خود مطرح کردند که به دادسرای مشهد ارسال شده و پرونده قضایی نسبت به صحت و سقم تشکیل و به شعبه ۲۰۸ بازپرسی دادسرای مشهد ارجاع شده است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: از آنجا که موضوع مطرح شده امنیت روانی را مختل می کند، تحقیقات تا این مرحله به این صورت بوده که اختلافی در مجموعه فیمابین مسئولین ذی ربط و تعدادی از والدین براساس شرایط بوده است و مطالبی را علیه مربی مطرح کردند و ۶ امضا داشته است و این مکاتبه تقدیم رییس اداره ورزش مشهد شده است و والدین گلایه کردند که رفتار دانش اموزان ما تغییر کرده و به درس توجه ندارند و به هیچ وجه در نکات گفته شده نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره ای نشده است.

وی افزود: هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشدند و در حال بررسی هستیم که انگیزه انتشار چنین خبری چیست؟ مستندی از شکایت در این زمینه نبوده است. چطور در فضای مجازی مطرح و با ابروی افراد بازی می کنند. مربی تیم هم شکایتی را با عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی علیه دو نفر از خبرنگاران مطرح کرده و موضوع بررسی می شود.

 
 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!