پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۵۹۹

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تاکید کرد: لزوم حفظ جان امام زمان(عج) از ترور

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.

مهدی+طائب

مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در سومین نشست ملی شهید امنیت «آرمان عزیز»، برای رسیدن به تمدن اسلامی که زمینه سازی برای ظهور است، ابرقدرت شدن در سه محور نظامی، امنیتی و اقتصادی را ضروری خواند و گفت: ما امروز در عرصه نظامی ابرقدرت هستیم و هر کاری که اراده کنیم در منطقه می‌توانیم انجام دهیم. خروج آمریکا از منطقه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سخت ما در برابر ترور شهید سلیمانی است، به ثمر نشست بدون اینکه مواجهه و رویاروی نظامی جدی‌ای داشته باشیم.

به گزارش فراز، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.

وی اقتصاد نفتی را پاشنه آشیل سیستم اقتصادی کشور دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در دولت‌های مختلف مدام تذکر دادند که اقتصاد را از وابستگی به نفت نجات دهید اما هیچ کدام گوش ندادند و آقای روحانی نیز با ارز ترجیحی آخرین میخ را به تابوت اقتصاد کشور کوبید. دولت جدید با همه موانعی که در این عرصه وجود داشت، اقتصاد مقاومتی را کلید زد.

طائب خاطرنشان کرد: درست است که با قطع کردن ارز ترجیحی، انفجار قیمت‌ها صورت گرفت اما یکی از ثمراتش این بود که تولیدکنندگان امیدوار شدند و چرخه تولید به راه افتاد. تمام فسادهای بانکی و اختلاس‌ها با تولید از بین می‌رود؛ در این میان به صورت مقطعی به مصرف کنندگان فشار می‌آید اما با رونق تولید کم کم شرایط بهبود می‌یابد.

 

منبع خبر : رسا
منبع: رسا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!