پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۵۹۵۳۱

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در شهر اصفهان خبر دادند. علت انفجار در حال بررسی است. این حادثه تلفات جانی نداشته است.

در پی شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر اصفهان، خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: «این انفجار در یکی از مراکز مهمات‌سازی وزارت دفاع روی داده است».

مدیرکل بحران استانداری اصفهان گفت که علت حادثه در دست بررسی است. ایرنا نیز به نقل از شاهدان عینی نوشته: این انفجار در یکی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در خیابان خمینی اصفهان روز داده است.این خبرگزاری به نقل از معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان نوشته است که انفجار تلفات جانی نداشته است.

 

کانال‌های تلگرامی مربوط به اخبار اصفهان، با تاکید بر «شنیده شدن صدای چند انفجار مهیب» نوشته‌اند که صدای این انفجارها در محدوده خیابان خمینی،عاشق‌آباد و شهرک کوثر این شهر شنیده شده است. این منابع خبری محلی تاکید کردند که «صدای انفجارها تا کیلومترها دورتر نیز شنیده شده است».

 

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اما گفت: «صداهای ناهنجار در خیابان خمینی اصفهان شنیده شده است که علت وقوع آن در دست بررسی است. بنابر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی، صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده خیابان خمینی اصفهان شنیده شده است.»

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!