جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۹۰۱۹

دانشگاه تهران: رسیدگی به پرونده جذب محسن برهانی در نوبت بررسی است

دانشگاه تهران: رسیدگی به پرونده جذب محسن برهانی در نوبت بررسی است
معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: اعلام نظر کارگروه صلاحیت عمومی درباره این عضو هیات علمی دانشگاه تهران، نظر نهایی و تعیین‌کننده‌ای نیست و روند رسیدگی به پرونده جذب ایشان همچنان در دانشگاه در حال بررسی است.

«محسن برهانی» عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه تهران کمتر از یکماه گذشته در توئیتی از تلاش‌ها برای اخراج خود از دانشگاه خبر داد و این اقدام را در راستای مخالفتش با احکام دادگاه و اعدام‌های اخیر عنوان کرد.

چند روز گذشته نامه‌ای منتسب به دانشگاه تهران منتشر شد که در آن کارگروه بررسی صلاحیت عمومی هیأت اجرایی جذب دانشگاه، صلاحیت محسن برهانی را برای عضویت در هیأت علمی دانشگاه تهران تأیید نکرده و در آن نامه آمده بود که با ادامه حضور برهانی در این جایگاه مخالفت شده است. نکته قابل توجه اینکه این نامه در تاریخ ۱۱ مهرماه خطاب به معاون آموزشی دانشگاه نوشته شده است.

در همین رابطه محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: هیأت اجرایی جذب دانشگاه تهران براساس گزارش دو کارگروه بررسی صلاحیت‌های عمومی و صلاحیت علمی در مورد درخواست‌های جذب اعضای هیأت علمی، تمدید قراردادها، تبدیل وضعیت استخدامی تصمیم گیری می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: گزارش کارگروه صلاحیت عمومی که در رسانه‌ها منتشر شده است، مربوط به بررسی موضوع در تابستان و پاسخ کارگروه صلاحیت‌های عمومی در مهرماه ۱۴۰۱ بوده و ارتباطی به شرایط اخیر ندارد.

کمره‌ای خاطرنشان کرد: اعلام نظر این کارگروه درباره این عضو هیات علمی دانشگاه تهران، نظر نهایی و تعیین‌کننده‌ای نیست و روند رسیدگی به پرونده جذب ایشان همچنان در دانشگاه در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: ضمناً با توجه به کثرت درخواست‌ها که باید توسط هیأت اجرایی جذب مورد تصمیم گیری قرار گیرد، هنوز نوبت بررسی پرونده این عضو هیات علمی فرا نرسیده است.

این مقام مسئول دانشگاه تهران در پایان تاکید کرد: هر زمان نوبت بررسی پرونده ایشان در هیأت اجرایی جذب فرا برسد، تصمیم لازم اتخاذ و اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

منبع خبر : مهر
منبع: مهر
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!