پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۹۰۰۰

واکنش چمران به حقوق نجومی دختر عضو شورای شهر تهران: این فرد حقوق عقب افتاده داشته

واکنش چمران به حقوق نجومی دختر عضو شورای شهر تهران: این فرد حقوق عقب افتاده داشته
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران گفت: وقتی این خبر را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند حقوق عقب افتاده این فرد داشته به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است. حالا چرا حقوق این فرد عقب افتاده داشته باید این موضوع هم بررسی شود.

 رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران گفت: حقوق ماه آینده اصلاح و بر اساس جدول پرداخت می‌شود.

 اخباری مبنی بر اینکه دختر دهه هشتادی یکی از اعضای شورای شهر تهران حقوق ۳۳ میلیونی از شورا دریافت میکند در فضای مجازی منتشر و جنجال‌های زیادی در این باره ایجاد شد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق دختر عضو شورای شهر گفت: کسی که عضو شورای شهر می‌شود می‌توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه رییس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاهش بالاتر از یک کارمند است، اما براساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و بر اساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.

رییس شورای شهر تهران در خصوص انتشار حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان در شورا گفت: وقتی این خبر را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند حقوق عقب افتاده این فرد داشته به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است. حالا چرا حقوق این فرد عقب افتاده داشته باید این موضوع هم بررسی شود.

چمران بیان کرد: امسال حقوق نیرو‌های قراردادی شهرداری افزایش خوبی بر اساس قانون کار پیدا کرد که این افراد هم، چون قرارداد خدمات اداری شهر داشتند شامل این افزایش حقوق شدند، اما افرادی که مسوول دفتر هستند حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون حقوق دریافت کنند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: ببینید افراد باید بر اساس تحصیلات، جایگاه و ... حقوق بگیرند شاید این فرد باید پست هم داشته باشد، اما اگر شرایط دریافت پست را نداشته باشد، پست داده نمی‌شود، اما می‌تواند کار‌ها را انجام دهد، اما پول پست را دریافت نمی‌کند.

وی تاکید کرد برخی از اعضای شورای شهر تهران می‌توانند علاوه بر مسوول دفتر با خودشان مشاور هم بیاورند و حقوق ان‌ها هم بر اساس جدول باید پرداخت شود.

وی در ادامه گفت این افراد کارمندان موقت هستند و بعد از ۴ سال باید بروند، اما اگر عضو جدید شورا بخواهند می‌تواند از آن‌ها استفاده کنند و یا اگر بخواهند این افراد به شهرداری بروند باید مراحلی مثل دادن امتحان و ... را طی کنند.

چمران در پایان گفت: بنده و برخی از اعضای شورای شهر با خودمان مسوول دفتر نیاوردیم و از نیرو‌های شورا استفاده کردیم.

 
 

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
برچسب ها:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
mm
-
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱
0
واکنش شورا، انقلابی و شرافتمندانه نبود
فساد اگر درون نظام از دفتر رهبری تا دفتر باربری نظام نباشد اینگونه حرامخوری را توجیه کردن دیگر ندارد همه شان حرامخور و غاصب پست و خون ریزند. اسلام فقط اسب زین کرده ای برای این دار و دسته شده تا با پشتبانی اکثریت مردمِ معتقد به اسلام خیانت و جنایات و شهوت خود را تامین کنند
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!