پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۸۹۱۶

افزایش درآمد ۴۷ درصدی تسهیلات اعطایی "وپاسار" در آذرماه امسال

افزایش درآمد ۴۷ درصدی تسهیلات اعطایی
بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در بورس، در آخرین گزارش ماهانه خود مربوط به آذرماه ۱۴۰۱ میزان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی را ۷.۰۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد که این رقم در مقایسه با آبان ماه رشد و افزایش ۴۷ درصدی را به ثبت می رساند.

به گزارش تحلیلی نبض بورس، بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در گزارش ماهانه مربوط به آذرماه ۱۴۰۱ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی ، دریافت سودهای سپرده گذاری، درآمد کارمزد و سود سپرده های سرمایه گذاری را ارائه می کند. بر اساس گزارش منتشر شده، درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی این نماد بورسی در آذرماه امسال ۷.۰۲۲ میلیارد تومان بوده که این رقم در آبان ماه معادل ۴.۷۵۰ میلیارد تومان بوده است که مقایسه این اعداد رشد ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وضعیت تسهیلات اعطایی در فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده است و جمع درآمد تسهیلات اعطایی این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه رقمی معادل ۴۴.۲۰۱ میلیارد تومان اعلام می شود که این رقم در مدت مشابه یعنی ۹ ماهه ۱۴۰۰ معادل ۲۷.۷۸۴ میلیارد تومان بوده است که رشد ۵۹ درصدی درآمد تسهیلات در ۹ ماهه امسال نسبت به ۹ ماهه ۱۴۰۰ را نشان می دهد.

همچنین تسهیلات اعطایی ارزی بانک پاسارگاد در آذرماه امسال ۱.۲۲۱ میلیارد تومان اعلام می شود.

جمع سپرده‌های سرمایه گذاری ها ( دیداری و ارزی نزد بانک ها) طی دوره آذرماه ۱۴۰۱ معادل ۳.۶۰۴ میلیارد تومان اعلام می شود و مجموع مانده سپرده در تاریخ ۳۰ آذر سال جاری ۱۰۲.۲۷۵ میلیارد تومان به ثبت می رسد.

سود سپرده سرمایه گذاری در دوره یک ماهه آذر امسال ۳.۵۰۲ میلیارد تومان اعلام می شود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۳۶۱ میلیارد تومان بوده است که مقایسه این اعداد نشان از رشد ۴۸ درصدی آذرماه از دریافت سود سپرده سرمایه گذاری برای بانک می دهد.

همچنین بانک پاسارگاد در این گزارش ارسالی به کدال،  درآمد کارمزدها را در آذرماه امسال ۲۱۴ میلیارد تومان اعلام می کند و گفتنی است که این درآمد کارمزدها در ۹ ماهه امسال ۲.۲۸۹ میلیارد تومان به ثبت می رسد درحالیکه درآمد کارمزدها در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۱.۷۴۸ میلیارد تومان بوده است که در ۹ ماهه امسال رشد ۳۰ درصدی از درآمد کارمزدها نسبت به دوره مشابه سال قبل مشاهده می شود.

در این گزارش درآمد سرمایه گذاری ها حکایت از رقمی نزدیک به ۷۸ میلیارد تومان دارد و درآمد سپرده‌گذاری نیز حدود ۴ میلیارد تومان اعلام می شود.

سرمایه گذاری اوراق دولتی بانک پاسارگاد با کاهش همراه است که این بانک در توضیحات این گزارش، دلایل کاهش مانده سرمایه گذاری بانک در اوراق بهادار دولتی را مشارکت بانک پاسارگاد در عملیات بازار باز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی آذر ماه سالجاری اعلام می کند.

 

گزارش فعالیت بانک پاسارگاد با نماد " وپاسار" در آذرماه ۱۴۰۱

10153AAA-EBFF-4421-AB2E-B3033CEBA646

19F4E29B-84FD-4C4E-A6C0-57F9C44FA317

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!