پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۸۷۶۰

حمله «فارس» به حمایت الیاس حضرتی از دبیر سیاسی بازداشت‌شده روزنامه خود

حمله «فارس» به حمایت الیاس حضرتی از دبیر سیاسی بازداشت‌شده روزنامه خود
«الیاس حضرتی» مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «صدای همکارمان هستیم» نوشت:«یکی از شریف‌ترین این روزنامه‌نگاران آقای مهدی بیک بود که در این مدت تلاش کرد، صدای محرومان جامعه را به گوش مسوولان برساند.»

آقای الیاس حضرتی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه های دشمن، از بازداشت خبرنگار روزنامه تحت مدیریت وی اینقدر عصبانی و پریشان هستند؟!

 

آقای الیاس حضرتی! چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

 

روز گذشته اعلام شد که مهدی بیک‌اوغلی، خبرنگار روزنامه اعتماد بازداشت شده است. پس از انتشار این خبر، ۲ طیف به آن اعتراض کردند؛ یکی رسانه های اصلاح طلب در داخل و دیگری رسانه های معاند و از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی.

در همین رابطه اینترنشنال در مطلبی نوشت:«براساس گزارش ها، مهدی بیک دبیر سرویس سیاسی روزنامه اعتماد که گزارش های متعددی را درباره وضعیت بازداشت شدگان و معترضان محکوم به اعدام در این روزنامه منتشر کرده بود، پنجشنبه بازداشت شده است.»

 

آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

 

همچنین بی بی سی فارسی در مطلبی نوشت:«یکی از بزنگاه‌های آغازین اعتراضات سراسری اخیر ایران با اطلاع‌رسانی روزنامه‌نگاران داخلی از وضعیت مهسا امینی در بیمارستان و گزارش از خاکسپاری وی بود و همین امر آنها را در تیررس شدیدترین برخوردها در بیش از ۱۰۰ روز گذشته قرار داده است. در ادامه این دستگیری‌ها و در آخرین مورد مهدی بیک، دبیر سرویس سیاسی روزنامه اعتماد بازداشت شده است.»

این رسانه ضدایرانی با اعتراض نسبت به بازداشت خبرنگاران رسانه های اصلاح طلب نوشت:«با وجود همه محدودیت‌ها و تهدیدها روزنامه‌نگاران مستقل در ایران همچنان برای انجام وظیفه اصلی‌شان که اطلاع رسانی بدون سانسور است تلاش می‌کنند.»

بی بی سی فارسی در ادامه نوشت:«مهدی بیک از معدود روزنامه‌نگارانی بود که با وجود فشارهای فزاینده دستگاه‌های امنیتی اقدام به اطلاع رسانی و گزارش‌دهی در خصوص وضعیت دستگیرشدگان و محکوم شدگان اعتراضات اخیر داشت.»

نوع واکنش رسانه هایی از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال، این سوال را در افکارعمومی ایجاد کرد که چرا این رسانه ها که در دشمنی با مردم ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند، از بازداشت این افراد عصبانی و ناراحت هستند؟! پاسخ را باید در عملکرد این به اصطلاح خبرنگاران و رسانه های اصلاح طلب جستجو کرد.

 

 

آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

 

 

واقعیت این است که خروجی عملکرد برخی خبرنگاران رسانه های اصلاح طلب، دقیقا همراستا با پروژه رسانه ای و عملیات روانی دشمن است. چه آنکه در ماههای گذشته برخی خبرنگاران اصلاح طلب که دوره عملیات روانی سازمان جاسوسی آمریکا شرکت کرده بودند، بازداشت شدند.

با اینحال مدیران رسانه های اصلاح طلب با انکار این همصدایی و با سرپوش گذاشتتن بر عملکرد «دشمن شادکن» خود، مدعی هستند که رسانه های معاند از بازداشت خبرنگاران اصلاح طلب خوشحال هستند.

در همین رابطه «الیاس حضرتی» مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «صدای همکارمان هستیم» نوشت:«یکی از شریف‌ترین این روزنامه‌نگاران آقای مهدی بیک بود که در این مدت تلاش کرد، صدای محرومان جامعه را به گوش مسوولان برساند.»

وی در ادامه نوشت:«در همه ۲۰ سال، رویکرد «اعتماد» بر سه استراتژی مشخص استوار بوده است: رویکرد اصلاحی به امور و مرزبندی جدی با جریان برانداز، نقد دولت‌ها و نهادهای مسوول در کشور و حفظ تمامیت ارضی کشور و مرزبندی جدی با تجزیه‌طلبان.»

 

 

آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

 

 

«عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «چرا بازداشت؟» نوشت:«تردیدی وجود ندارد که هیچ‌کس به اندازه متولیان رسانه‌های فرامرزی از این اتفاق خوشحال نمی‌شوند، چون بیشترین و شاید تنهاترین سودبرنده آنان هستند.»

آقای الیاس حضرتی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه های دشمن از بازداشت خبرنگار روزنامه تحت مدیریت وی اینقدر عصبانی و پریشان هستند؟!

 

 

 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!