سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۵۷۷

وزیر کار: بنده شاهدم که رئیسی خواب و خوراک را بر خود حرام کرده

وزیر کار: بنده شاهدم که رئیسی خواب و خوراک را بر خود حرام کرده
صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تجمع جامعه کارگری و کارفرمایان در حرم امام گفت: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.

سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایان در حرم امام راحل افزود: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: بسیجی باید وسط میدان‌ها باشد تا فضایل انقلاب زنده بماند، حاج قاسم پرچم دار فضایل انقلاب اسلامی بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در حرم امام راحل گرد آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای مقاومت به خصوص شهیدان سپهبد سلیمانی و ابومهدی مهندس را گرامی بداریم و از سو دیگر با امام عزیزمان تجدید بیعتی داشته باشیم و بگوییم ما با آرمان شما که همان ولایت فقیه است، پیمانی مجدد می بندیم.

وی اضافه کرد: می خواستم تعریف جامع و دقیقی از امام راحل داشته باشم یاد این کلام رهبری افتادم که فرموند امام روح خدا در کالبد زمان بود و روح خدا فانی شدنی نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: یکی از خروجی های مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی بود؛ او مرد میدان و بسیجی به معنای واقعی بود.

شهید سلیمانی دوگانه ها را به نفع انقلاب اسلامی مصادره می کرد
به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از ویژگی های شهید سلیمانی دشمن شناسی دقیق او بود و وی شخصیت والامقامی بود که دوگانه های تعریف شده از سوی دشمن را به نفع انقلاب مصادره می کرد.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی در دوگانه فقیر و غنی، جانب دار فقرا بود و تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل می کرد؛ در سه دهه گذشته تمام دستگاه های جاسوسی جهان به دنبال تفرقه بین امت اسلامی بود و این مرد بزرگ وارد میدان عمل شد و توطئه های دشمن را نقش بر آب ساخت.

مرتضوی ادامه داد: انسجامی که شهید سلیمانی تحت زعامت ولی فقیه ایجاد کرد موجب شد تا ترامپ اعتراف کند که ما هفت تریلیون دلار در عراق هزینه کردیم اما پیروز ایران به فرماندهی مرد میدان بود.

این مسئول اضافه کرد: شما دیدید زمانی که داعش دشمن ساخته، بر تمام پیکر اسلام تاخت و تا پشت دیوار بغداد آمد و کسی که توانست آن را شکست دهد، سیلمانی بود و او در زمان حیاتش هم شهید بود.

مرتضوی افزود: سردار سلیمانی جنگ ترکیبی دشمن را نقش بر آب می کرد و در جنگ فرهنگی و امنیتی امنیت و آرامش را برای جهان اسلام به ارمغان آورد و در نبرد اقتصادی، دستگیر فقرا و نیازمندان بود.

وی ادامه داد: در عرصه سیاست هیچ کدام از دیپلمات های جهان به گرد پای حاج قاسم نمی رسیدند، چراکه سرمایه او اخلاص بود.

این مسئول یادآور شد: ما امروز آمده ایم که در حرم امام امت این جمله را زمزمه کنیم که ای شهیدان در جوار الهی آسوده باشید که فرزندان شما بیرق عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی را همواره به اهتزاز در می آورند و در جنگ ترکیبی اخیر دشمن، ملت تحت زعامت رهبری تمام نقشه های دشمن را نقش برآب کردند و شما قطعا می دانید که چه دامی را دشمن برای مردم تنیده بود.

تجمع کارگری و کارفرمایی با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ، فخاری استاندار تهران و پنج هزار کارگر در حرم امروز/دوشنبه/ برگزار شد.

در این تجمع ۱۸ شهید گمنام بر دستان مردان میدان تولید تشییع و پیکر مطهر این شهیدان در بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

همچنین ۱۵ هزار بسته معیشتی نیز تهیه شده و قرار است بین نیازمندان توزیع شود.

 
 

 

 

منبع خبر : ایلنا
منبع: ایلنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!