جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۸۴۷۸

وزیر ارشادمدعی شد: حاشیه‌ها به برگزاری کنسرت‌ها لطمه زده

وزیر ارشادمدعی شد: حاشیه‌ها به برگزاری کنسرت‌ها لطمه زده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آغوش ما در وزارت فرهنگ و ارشاد به روی هر فردی که می‌خواهد طبق قانون و در چارچوب قانون برای منافع مردم، ایجاد شور و نشاط در جامعه، فعالیت کند باز است.

به گزارش فراز به نقل از خانه ملت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آغوش ما در وزارت فرهنگ و ارشاد به روی هر فردی که می‌خواهد طبق قانون و در چارچوب قانون برای منافع مردم، ایجاد شور و نشاط در جامعه، فعالیت کند باز است.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جشنواره فیلم فجر، گفت: اکنون فعالیت‌های حوزه فرهنگی همگی درحال انجام است؛ در برخی حوزه‌ها این فضا به دلیل مسائل حاشیه‌ای تحت شعاع قرار گرفته بود که در هفته‌های اخیر در حال برطرف شدن است.

وی با بیان اینکه بخش اندکی از فعالیت‌های هنری‌ که دچار وقفه شده بود، با همکاری اهالی فرهنک و هنر در حال برطرف شدن است، افزود: ما در وزارت فرهنگ، خودمان را خادم همه اهالی فرهنگ و هنر می‌دانیم.

اسماعیلی تصریح کرد: آغوش ما در وزارت فرهنگ و ارشاد به روی هر فردی که می‌خواهد طبق قانون و در چارچوب قانون برای منافع مردم، ایجاد شور و نشاط در جامعه، فعالیت کند باز است.

عضو کابینه سیزدهم با اشاره به اینکه الحمدالله فضایی که امروز جلو رفته همین نکته را نشان می‌دهد که ما به هدفمان رسیدیم، ادامه داد: امروز مقدمات جشنواره‌های هنری فجر به خوبی طی شده و به یاری خدا و با کمک اهالی فرهنک و هنر جشنواره‌های بسیار خوبی را در سال جاری تجربه خواهیم کرد.

وی درباره برگزاری کنسرت‌ها، گفت: ما اعلام کردیم که برنامه‌های مربوط به جشنواره‌های فرهنگی و برنامه‌های هنری مانند کنسرت‌ها طبق روال سابق درحال انجام است؛ برخی حاشیه‌های بیرونی به این موضوع لطمه می‌زند و عده‌ای با کارهای سیاسی اقتصاد اهالی فرهنگ و هنر را به گروگان گرفتند که آن را حل می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مجموعه نظام و دولت برای پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگ و هنری آماده است.

 

منبع خبر : خانه ملت
منبع: خانه ملت
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!