جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۸۲۴۵

کاظم صدیقی: ایران اسلامی به قدرت اول دنیا تبدیل شده

کاظم صدیقی: ایران اسلامی به قدرت اول دنیا تبدیل شده
صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه موفقیت‌های چشم گیر ایران اسلامی دشمن را به زانو در آورده است، افزود: ایران اسلامی با رهبری فرزانه انقلاب و مردم بصیر و آگاه به قدرت اول دنیا تبدیل شده است.

به گزارش فراز به نقل از مهر، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیشرفت های انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان شده است، گفت: پرچم ولایت هدف اصلی دشمن است.

 آیت الله کاظم صدیقی ظهر پنجشنبه در یادواره ۱۵۲ شهید روحانی با محوریت روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی در مصلی امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: بصیرت و آگاهی لازمه تعالی و سعادت بشری است موضوعی که جامعه ما به شدت به آن نیاز دارد.

وی، عمل گرایی را لازمه موفقیت جامعه اسلامی دانست و افزود: رفتارهای معنایی ما باید همراه با عمل به معارف اسلامی باشد.

 

قدر اقتدار و امنیت اسلامی را باید بدانیم

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره با دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، بیان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان شده است و از این رو فشارهای رسانه‌ای و عملیات روانیش را بر این نظام گسترده است.

آیت الله صدیقی به کینه توزی ها و فتنه انگیزی های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان می‌خواهند پرچم ولایت را که بیش از چهل سال در قله اقتدار نصب شده است پایین بکشند.

وی ادامه داد: دشمن‌های خارجی و فریب خوردگان داخلی ولایت و انقلاب اسلامی را هدف اصلی حملات خود قرار دادند.

آیت الله صدیقی با اشاره به دوران خفقان پهلوی، بیان کرد: در دوران پهلوی با توجه به تنگناهای معیشتی و اقتصادی، کسی جرأت اعتراض نداشت.

وی با بیان اینکه قدر اقتدار و امنیت اسلامی را باید بدانیم، افزود: جامعه روحانیت پرچم دار معارف اسلامی و انقلابی در کشور هستند.

 

جواب حجاب و چادر در دوران پهلوی سرنیزه و تیر بود

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رضاخان با سرنیزه با چادر مبارزه می‌کرد، گفت: جواب حجاب و چادر در دوران پهلوی سرنیزه و تیر بود.

آیت الله صدیقی با اشاره به برخی بدحجابی و بی عفتی ها در جامعه، اضافه کرد: برای ساماندهی حجاب در جامعه باید تأمل بسیار صورت گیرد و تصمیم گیران و دست اندرکاران باید در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند.

وی با بیان اینکه حجاب یک فرهنگ ملی و دینی است، افزود: ایرانیان انسان‌هایی معتقد، مذهبی و با بصیرت هستند و این مهم در ادوار مختلف تاریخ برجسته است.

 

دشمن در حال افول است

 

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن در حال افول است، گفت: ایران اسلامی با قدرت قرآن، اسلام و شهدا توانسته بر دشمن فائق شود و دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد.

آیت الله صدیقی با اشاره به شکست‌های متوالی دشمن در مقابل ایران اسلامی، اضافه کرد: دشمن در مقابل قدرت، پیشرفت و موفقیت‌های ایران اسلامی حالت دفاعی گرفته است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های چشم گیر ایران اسلامی دشمن را به زانو در آورده است، افزود: ایران اسلامی با رهبری فرزانه انقلاب و مردم بصیر و آگاه به قدرت اول دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اضافه کرد: حوادث تلخ اغتشاشات اخیر در کشور حادثه کربلا را دوباره زنده کرد.

آیت الله صدیقی با اشاره به شهادت یک طلبه توسط ۷۰ نفر در اتفاقات اخیر، بیان کرد: عمامه‌ها کفن ما روحانیون است و برای دفاع از مردم و نظام جان و خون مان را تقدیم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گیلان در عرصه‌های مختلف تاریخ ساز است، افزود: میرزا کوچک خان جنگلی تاریخ زنده و پر افتخار ایران و گیلان است.

 

امام راحل شیفته اخلاق و روحیه مبارزاتی شهید رودباری بودند

 

امام جمعه موقت تهران به تشریح ابعاد شخصیتی و مبارزاتی شهید میرزا کوچک خان جنگلی پرداخت و گفت: عزتمندی و اقتدار میرزا کوچک خان جنگلی نشأت گرفته از اُنس با عرفان و معنویت بود.

آیت الله صدیقی با اشاره به اولین شهید نهضت امام خمینی (ره) شهید سید یونس رودباری، بیان کرد: امام راحل شیفته اخلاق و روحیه مبارزاتی شهید رودباری بودند.

وی با اشاره به شخصیت‌های فاخر گیلان، افزود: گیلان مملو از شخصیت‌های تاریخ سازی چون آیت الله بهجت فومنی (ره)، آیت الله احسان بخش (ره) و دیگر عزیزان بود.

 

منبع خبر : مهر
منبع: مهر
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!