پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۸۲۳۸

داماد زاکانی همچنان در شهرداری تهران است؛ فرد نفوذی در انتصابات شهرداری کیست؟

داماد زاکانی همچنان در شهرداری تهران است؛ فرد نفوذی در انتصابات شهرداری کیست؟
​روزنامه شرق در گفت‌وگویی با یک عضو شورای شهر به حاشیه های داماد زاکانی در شهرداری تهران پرداخته است.

در این مطلب آمده است: برخی از کانال‌های خبری شهری این روزها از نقش داماد شهردار تهران در تصمیم‌گیری‌های یکی از معاونت‌های شهرداری مطالبی را منتشر کرده‌اند، این کانال‌های خبری سندی بر صحت اخبارشان ارائه نکرده اما به نظر می‌رسید احتمالا مرجع کنایه‌های این اعضا می‌تواند به داماد شهردار تهران باشد.

داوود گودرزی عضو شورای شهر تهران توضیح داد که انتصابات در شهرداری بر اساس یک رویه علمی و در کمیته انتصابات رخ داده است. او درباره اینکه آیا گلایه اعضای شورا درخصوص نفوذ فردی که در انتصابات نقش دارد، داماد شهردار تهران است؟ گفت: باید از خود اعضایی که این موضوعات را مطرح کردند، پرسیده شود چه شخصی مدنظرشان بوده است و ما در روند نظارتی خود گزارشی در این زمینه نداریم.

ناصر امانی یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران هم می‌گوید تقریبا مشخص بود که منظور اعضایی که تذکر دادند، چه شخصی بود و ضمیر مرجع خودش را پیدا می‌کند.

اما علی‌اصغر قائمی، عضو شورای شهر تهران، شفاف‌تر از اعضای دیگر شورای شهر تهران سخن می‌گوید. او به «شرق» گفت: ‌نمی‌دانم اعضای شورای شهر که با ایما و اشاره سخن گفتند، منظورشان چه کسی بود اما برداشت من این بود که می‌تواند داماد آقای زاکانی باشد. البته شواهدی در این زمینه ارائه نشده اما من خودم نیز در این رابطه از افراد موثقی سخنانی شنیده‌ام که داماد ایشان همچنان در شهرداری حضور دارند و البته شهردار تهران در نشست ۱۵ آذر خود با دانشجویان شریف هم این موضوع را رد نکرد و زمانی که دانشجویان درباره حضور دامادشان سؤال پرسیدند، گفتند ایشان مورد وثوق‌شان است و فردی توانمند و نخبه است که به‌صورت رایگان خدمت می‌کند و درست است که حکمشان لغو شده اما همچنان فی‌سبیل‌الله کار می‌کند.

 

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!