جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۷۸۵۲

پیام شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت درباره شهادت مولوی عبدالواحد

مهر نوشت: در پی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیامی صادر کرد.

دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست پلید استکبار جهانی، از آستین مزدوران جاهل و متعصبان بی آبرو بیرون آمد و عالمی مجاهد و متقی را به خاک و خون کشید.

ربایش و ترور شهید گرانقدر مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش که از عالمان عامل و روحانیون متعهد و جلیل القدر دیار غیرت و جوانمردی بودند، ضایعه‌ای اسفناک برای مردم و علمای معزز کشور است که بی شک حاصل نقشه‌های شوم جبهه کفر و نفاق و اقدام ننگین ایادی مزدور و ضد انقلاب آنان است.

شخصیت والای این عالم دینی که عمر گرانسنگ خود را به نشر آموزه‌های اسلامی، تربیت طلاب علوم دینی و دفاع از نظام اسلامی و وحدت امت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله گذرانده بود، خاری در چشم بدخواهان اسلام و انقلاب بود.

صراحت بیان و شجاعت مثال زدنی این شخصیت متواضع، انقلابی و مردمدار در دفاع از وحدت و همدلی امت اسلامی، به حدی کام دشمنان اسلام و بدخواهان مردم نجیب سیستان و بلوچستان را تلخ کرده بود که سرانجام عمق کینه ورزی و عناد، چهره پلید خویش را آشکار ساخت و این روحانی مجاهد که عمر پربرکت اش را در مسیر دعوت مردم به دوری از تفرقه و دعوت به وحدت شیعه و اهل سنت و دفاع جانانه از انقلاب مستضعفان و دلدادگی عاشقانه به رهبر عالیقدر نظام اسلامی سپری نمود، ناجوانمردانه به شهادت رسید.

این شهید والامقام و همسنگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، سالهای متمادی در سنگر امامت جمعه و جماعت، به روشنگری پرداخته و جوانان و مردم نجیب خاش را به حفظ دستاوردهای معنوی و دفاع از ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی فرا می‌خواند.

بی شک شعله فروزان خون این شهید روحانی اهل سنت و هزاران شهید روحانی شیعه و اهل سنت ایران اسلامی، بزودی خیمه جنود شیطان و منادیان تفرقه را به آتش خواهد کشید و مدعیان دروغین دفاع از مردم شریف بلوچ را رسوا خواهد کرد.

اینجانبان اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم غیور سیستان و بلوچستان، از مسئولین امنیتی و قضائی خواستار پیگیری فوری و برخورد قاطع با عوامل بی آبروی این جنایت دردناک بوده و مراتب همدردی خود را با علما، شاگردان، خانواده مکرّم شهید و طایفه بزرگ ریگی و مردم شریف خاش اعلام می‌داریم.

باشد که به برکت خون پاک و مطهر این شهید پر افتخار و قریب به ۱۰۰ شهید روحانی اهل سنت، شاهد پرثمر تر شدن شجره طیبه وحدت امت اسلامی و اضمحلال شجره خبیثه کفر و نفاق و تفرقه در میان امت محمدی صلوات الله علیه و آله و تقویت وحدت و همبستگی ملی باشیم.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!