سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۷۶۶۲

کنعانی: با شبکه سعودی حامی اغتشاشات برخورد قانونی انجام خواهد شد

کنعانی: با شبکه سعودی حامی اغتشاشات برخورد قانونی انجام خواهد شد
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه درباره مناسبات ایران و عربستان و اقدامات شبکه ایران اینترنشنال گفت: موضع ایران در قبال آن رسانه کاملا روشن است. مجموعه ظرفیت های ایران برای برخوردهای حقوقی و قانونی با این شبکه و کشور میزبان آن و هم با حامی و حامیان مالی آن حتما انجا خواهد شد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه درباره مناسبات ایران و عربستان و اقدامات شبکه ایران اینترنشنال گفت: بهبود مناسبات ایران و عربستان را هم در راستای منافع دوجانبه و هم منافع منطقه می دانیم. موضع ایران در این ارتباط کاملا روشن است. گفتگو و مذاکره سیاسی برای حل و فصل اختلافات می تواند زمینه ساز از سرگیری روابط دو کشور در چارچوب منافع مشترک و منطقه ای شود. در همین چارچوب عمل کردیم و پنج دور مذاکره کردیم. باید ببینیم در طرف مقابل گام عملی چه خواهد بود. دولت عراق تلاش های سازنده ای انجام داده است و اعلام کردند برای تکمیل این روند در چارچوب تلاش های خود آمادگی دارند و ایران از این نقش و روند استقبال می کند

وی افزود: موضع ایران در قبال آن رسانه کاملا روشن است نقش این رسانه به عنوان رسانه تروریستی در دامن زدن به بی ثباتی و اغتشاشات داخلی کامل روشن است و اقدام یاران کاملا حقوقی و قانونی است و اقداماتی صورت گرفته و جزییات آن در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد و مجموعه ظرفیت های ایران برای برخوردهای حقوقی و قانونی با این شبکه و کشور میزبان آن و هم با حامی و حامیان مالی آن حتما انجا خواهد شد.

 
 

 

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!