جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۷۴۰۱

واکنش سخنگوی شهرداری به سفر مدیران شهرداری به قطر: در طراحی و تولید پرچم‌ها همکاری کردیم

واکنش سخنگوی شهرداری به سفر مدیران شهرداری به قطر: در طراحی و تولید پرچم‌ها همکاری کردیم
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به سفر برخی کارکنان و مدیران این نهاد به قطر گفت: سفر این افراد برای جام‌جهانی با هزینه شخصی بوده است.

عبدالمطهر محمدخانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در مورد سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده و هیچ بخشی الزام نداشته است و اگر افرادی به این سفر رفته‌اند که حداکثر ۲ یا سه نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند با هزینه شخصی بوده است.

وی درباره نحوه کمک‌های مالی شهرداری تهران به تیم ملی فوتبال افزود: معاونت اجتماعی شهرداری تهران جلساتی با مسئولان تیم ملی و وزارت ورزش داشته‌اند و همراهی با تیم ملی انجام شده است ولی کمک مستقیمی با این عنوان نداشته‌ایم که البته در طراحی و تولید پرچم‌های هواداری همکاری کردیم.

سخنگوی شهرداری تهران در زمینه خسارات وارده به ناوگان مترو در جریان اغتشاشات اخیر گفت: برای بررسی خسارت‌های مترو و آسیب‌های که به اموال عمومی وارد شده شهرداری موظف به پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: از یک سو تا جایی که ممکن است تلاش کردیم در حمل و نقل عمومی و خدمات شهری آسیب‌های وارده، ضرر حداقلی به زندگی مردم وارد کند؛ به شکلی که در بسیاری شب‌ها تا صبح، اثری از آشوب‌ها در معابر مشاهده نمی‌شد. از سوی دیگر، نمی‌شود عده‌ای به اموال عمومی آسیب بزنند، تخریب کنند و مردم تهران هزینه آن را پرداخت کنند و بار دیگر این اموال خریداری یا تعمیر شوند البته این تنها زیان‌های مستقیم است و زیان‌های غیرمستقیمی هم وجود دارد بنابراین شهرداری تهران با جدیت این موضوعات را پیگیری می‌کند.

 
 

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!