پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۷۳۹۳

نماینده مجلس: ایران باید بدون توجه به قطعنامه به غنی‌سازی ادامه دهد

نماینده مجلس: ایران باید بدون توجه به قطعنامه به غنی‌سازی ادامه دهد
جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعنامه شورای حکام تنها یک فضاسازی علیه کشور است و جمهوری اسلامی ایران نیز باید بدون توجه به آن به غنی‌سازی خود ادامه دهد.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: قطعنامه ضدایرانی شورای حکام که سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس آن را تهیه کرده بودند تنها در حد یک فضاسازی علیه کشور ما است و جمهوری اسلامی هم باید بدون توجه به این فضاسازی‌ها به فعالیت‌های غنی‌سازی خود ادامه دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن مثبت خواندن غنی‌سازی با غنای ۶۰ درصد در فردو افزود: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را تایید می‌کند اما تحت تاثیر دشمنان ایران اقدام به صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی می‌کند.

کوچکی‌نژاد اظهار داشت: دشمنان ایران پس از اینکه توفیقی در حمایت از اغتشاشگران در داخل به دست نیاوردند و به اهدافشان در این زمینه نرسیدند سعی دارند تا با فشار از بیرون کشور را تحت تأثیر تصمیمات خود قرار دهند که در این زمینه هم شکست خواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره از سازمان‌های بین‌المللی به عنوان ابزاری برای فشار سیاسی بر ایران استفاده کرده و می‌کنند و قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در همین راستا است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما باید با قدرت به فعالیت‌های هسته‌ای خود ادامه دهیم و از دستاوردهای آن در حوزه کشاورزی، درمانی، تولید، برق و غیره برای پیشرفت کشورمان استفاده کنیم و تحت تاثیر این فشارها قرار نگیریم.

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!