شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۷۳۶۹

سردار حاجی‌زاده: قادریم سپر دفاع موشکی آمریکا و اسرائیل را تا چندین دهه از کار بیاندازیم

سردار حاجی‌زاده: قادریم سپر دفاع موشکی آمریکا و اسرائیل را تا چندین دهه از کار بیاندازیم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده ایم.

به گزارش فراز به نقل از سپاه نیوز، جمعی از وزرا و معاونین دولت سیزدهم از جمله وزیر ارتباطات ، آموزش و پرورش ، رئیس سازمان انرژی اتمی ، معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه معاونین و خانواده هایشان از نمایشگاه توانمندی های نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید گفت: نیروی هوافضای سپاه بر اساس تعالیم اسلام و فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و با تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان نخبه و انقلابی این مرز و بوم، توانسته است ریل گذاری مناسبی در عرصه صنعت دفاعی کشور ایجاد کند، که از این تجربه می توان برای سایر عرصه های کشور مانند اقتصاد و همچنین برای رفع موانع و مشکلات و رسیدن به پیشرفت استفاده کرد .
 
وی در ادامه بیان داشت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا می بایست مردم و به ویژه جوانان را از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امید آفرینی آگاه کرد.

 سردار حاجی زاده در ادامه گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه های مختلف ارائه کرد و گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده ایم و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای فرزندان ملت ایران به نمایش درآمده است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!