پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۷۳۳۷

قیمت سکه رکورد ۱۷ میلیون تومان را زد!

قیمت سکه رکورد ۱۷ میلیون تومان را زد!
نرخ سکه امروز دوباره یک رکورد بی سابقه را ثبت کرد. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز وارد کانال 17 میلیون تومان شده است.

به گزارش اکوایران، نرخ دلار  در دومین روز هفته در تهران نسبت به روز قبل  رشد کرد نرخ دلار در هرات و سلیمانیه  هم صعودی بود. از سوی دیگر  نرخ حواله درهم  امروز نسبت به روز قبل بالا رفت. 

 

 

جسارت خریداران دلار بیشتر شد؟

 

بخشی از فعالان باور دارند، افزایش ارزش دلار در کشورهای همسایه زمینه‌ساز تقویت جسارت خریداران در  بازار ارز  شد. به طور سنتی، معامله‌گران بازار تهران و مشهد در ابتدای روز، روند بازار هرات را رصد می‌کنند و شروع افزایشی یا کاهشی در هرات، گاه روند بازار داخلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

 

پرواز   قیمت دلار در بازار رسمی

 

 در سمت رسمی بازار هم  قیمت دلار  امروز به پرواز درآمده بود. در صرافی ملی امروز قیمت خرید و فروش دلار و یورو گران تر از روز قبل بود. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 31 هزار و 541 تومان بود که نسبت به روز قبل 348 تومان رشد کرده بود. قیمت فروش دلار آمریکا  31 هزار و 858 تومان  (سی و یک هزار و پانصد و هشتاد و پنج  تومان) اعلام شد. این قیمت هم در مقایسه با روز شنبه 352 تومان رشد کرده بود . 

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو امروز  در محدوده  32 هزار و 834 تومان معامله شد.قیمت مذکور نسبت به روز قبل 387 تومان بالاتر بود. همچنین قیمت فروش یورو امروز یک کانال بالا رفت و وارد کانال 33 هزار تومان شد. نرخ یورو آزاد 33 هزار و 164  تومان بود.

قیمت دلار توافقی امروز تقریبا 50 تومان گرانتر از روز گذشته معامله شد.  نرخ دلار  به صورت توافقی امروز در محدوده 33 هزار و 718 تومان معامله شد .

 

قیمت دلار متشکل یک کانال بالا رفت 

 

در بازار متشکل ارزی هم امروز قیمت دلار  یک کانال صعود کرد. اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده روز قبل در محدوده 32 هزار و 784 تومان بسته شده بود و در بازار امروز بر روی 33 هزار300 تومان قرار گرفت. 

 

افزایش قیمت طلا  در بازار 

 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود. قیمت اونس طلا دیروز در محدوده 1755 دلار معامله شد.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا  18 عیار ظهر امروز تقریبا 12 هزار تومان گران تر از نرخ روز گذشته معامله شد. قیمت طلا امروز 1 میلیون و 538 هزار و 700 تومان بود. 

 

ورود  قیمت سکه  به کانال 17 میلیون تومان 

 

بازار سکه امروز هم مانند روز گذشته شاهد افزایش قیمت سکه بود. نرخ سکه امروز  دوباره یک رکود بی سابقه را ثبت کرد. گفته می شود قیمت هر قطعه سکه  امامی امروز  وارد  کانال 17 میلیون تومان شده است. نرخ سکه امروز در محدوده 17 میلیون و 100 هزار تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز قبل تقریبا 350 هزار تومان گران تر بود. قیمت سکه روز گذشته هم 250 هزار تومان گران شده بود .

 

قیمت سکه بورسی رکورد زد 

 

برخی از فعالان بازار معتقدند به نظر می رسد عامل اصلی افزایش تقاضا در معاملات بازار سکه تهران را پر ریسک شدن معاملات دلار و کوچ معامله گران این ارز به بازار سکه می باشد.

از سوی دیگر عده ای از معامله گران دلیل صعودی شدن نرخ سکه در  بازار آزاد امروز را ناشی از  صعود  قیمت سکه  در  بورس می دانستند. قیمت سکه رفاه امروز رکورد زد و وارد کانال 17 میلیون تومان شد. سکه بورسی امروز در محدوده  17  میلیون و 50 هزار تومان به فروش رسید . 

 

منبع خبر : اکو ایران
منبع: اکو ایران
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!