پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۷۲۷۳

رئیسی در بازدید از یگان ویژه فاتحین تهران: شما در مواجهه با اغتشاشگران خوش درخشیدید

رئیسی در بازدید از یگان ویژه فاتحین تهران: شما در مواجهه با اغتشاشگران خوش درخشیدید
سید ابراهیم رییسی روز گذشته به مناسبت هفته بسیج و به صورت سرزده از یگان ویژه فاتحین تهران بازدید کرد. رییسی با بیان اینکه نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، تاکید کرد: دشمنان تا کنون فتنه های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند اما به لطف خدا و پایداری ملت ایران امروز پیام و امواج انقلاب اسلامی از مرزهای ایران گذشته است و به الگویی برای سایر ملت ها و بخصوص ملتهای منطقه تبدیل شده است.

به گزارش «فراز» به نقل از تسنیم، وی در جریان این بازدید در نشست صمیمانه با بسیجیان یگان فاتحین با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیجیان این یگان طی سخنانی اظهار داشت: شما در همه عرصه ها افتخار آفریدید و در مواجهه با اغتشاش گران و بر هم زنندگان امنیت مردم خوش درخشیدید و ان شاالله از این بعد نیز در همه عرصه ها موفق باشید.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات بسیجیان یگان ویژه فاتحین تصریح کرد: شما بخاطر ماموریت و مسئولیت خطیری که عبارست است از حفظ امنیت برای کشور ترجیح دادید کنار خانواده بودن و راحتی جمعه را که هرکسی به آن نیاز دارد کنار بگذارید و در حقیقت رفاه دیگران را بر رفاه خودتان ترجیح دادید. این اقدام حقیقتا ارزشمند و در خور تقدیر است.

رییس جمهور عنوان کرد: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در پرتو یک نظام اسلامی بسیاری از خیرات و برکات و خوبی ها می تواند گسترش پیدا کند. به همین دلیل تلاش در این مسیر اولویتی دو چندان دارد.

رییسی با بیان اینکه نظام اسلامی تنها نظامی است که پرچم مقابله با نظام سلطه را بر افراشته است، تاکید کرد: دشمنان تا کنون فتنه های زیادی علیه انقلاب به راه انداخته اند تا بتوانند از صدور انقلاب و روحیه بسیجی جلوگیری کنند اما به لطف خدا و پایداری ملت ایران امروز پیام و امواج انقلاب اسلامی از مرزهای ایران گذشته است و به الگویی برای سایر ملت ها و بخصوص ملتهای منطقه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ملت یمن هفت سال تحت شدیدترین محاصره ها قرار داشت اما با قدرت در مقابل ائتلاف سعودی ایستادگی کرد. ملت مظلوم فلسطین نیز که روزی با سنگ به مقابله با ارتش صهیونیست می رفت امروز به موشک های پیشرفته مجهز دست یافته است. اینها نمونه هایی از صدور تفکر انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی به سایر ملت های منطقه است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!