جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۷۱۷۸

جبلی: هر وقت منافع صداوسیما نادیده گرفته شود، شکایت می‌کنیم

جبلی: هر وقت منافع صداوسیما نادیده گرفته شود، شکایت می‌کنیم
رییس صداوسیما گفت: از هر پلتفرمی که قوانین را رعایت نکند، شکایت می‌کنیم. پیمان جبلی درباره دلیل شکایت صداوسیما از پلتفرم آپارات، اظهار کرد: بخش حقوقی ما نه فقط از آپارات که از هر حوزه‌ای که قوانین را زیر پا بگذارد، شکایت می‌کند.

پیمان جبلی درباره دلیل شکایت صداوسیما از پلتفرم آپارات، اظهار کرد: بخش حقوقی ما نه فقط از آپارات که از هر حوزه‌ای که قوانین را زیر پا بگذارد، شکایت می‌کند.

وی ادامه داد: ما برای دفاع از حق خود از برخی پلتفرم‌ها که حق کپی رایت و پخش را رعایت نکرده یا خلاف قانون عمل می‌کنند، شکایت می‌کنیم؛ البته شکایت ما برای بار اول نیست و هر وقت منافع سازمان صداوسیما با نقض قانون نادیده گرفته شود، شکایت کرده و مرجع صالح قضایی به شکایت رسیدگی می‌کند و ما هم تابع قانون هستیم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل صباایده و بنیانگذار آپارات و فیلیمو در توییتر خود از شکایت صداوسیما و ابلاغ آن خبر داده است.

محمدجوادشکوری مقدم، در صفحه شخصی خود نوشت: امروز حکم جدید کیفری بنده با شکایت شاکی همیشگی، سازمان صدا و سیما از آپارات، صادر و ابلاغ شد.

در این حکم، با عدم توجه به کاربر محور بودن آپارات، مسئولیت محتواهای صدا و سیما که توسط کاربران در سایت آپارات بارگذاری شده را متوجه مدیر سایت دانسته‌اند.

شهریور ماه سال گذشته نیز روابط عمومی کل سازمان صداوسیما اعلام کرد، مدیر عامل وب‌سایت آپارات، به اتهام نشر و پخش آثار متعلق به سازمان صداوسیما در فضای مجازی محکوم شد.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!