شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۶۹۹۹

دانشگاه خواجه نصیر: ۱۵ دانشجو به مدت ۲ هفته ممنوع الورود شدند

دانشگاه خواجه نصیر: ۱۵ دانشجو به مدت ۲ هفته ممنوع الورود شدند
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای از صدور حکم ممنوع‌الورودی به ۱۵ نفر و صدور حکم انضباطی برای ۱۴ نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، بر این اساس، در اطلاعیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمده است: نظر به تذکرات مکرر به برخی از دانشجویان در خصوص رعایت مقررات و شئون دانشگاه، متاسفانه به دلیل تکرار برخی فعالیت های خلاف قوانین و عرف دانشگاه و رخدادهای نامناسب صورت گرفته در چند روز اخیر از سوی طیف‌های مختلف دانشجویی، مقرر گردید که ۱۵ نفر از دانشجویان به مدت ۲ هفته ممنوع الورود گردند، کمیته انضباطی دانشجویان اگرچه تا این تاریخ هیچ حکم انضباطی صادر نکرده بود، با هدف اجرای قانون و حفظ حریم دانشگاه و نیز جلوگیری از وقوع حوادث پرمخاطره بیشتر، نسبت به صدور احکام انضباطی ۱۴ نفر از دانشجویان اقدام کرده است.

همچنین به اطلاع می رساند مطابق تصمیم گیری مدیریت دانشگاه، تا اطلاع ثانوی تردد کلیه دانشجویان در پردیس های غیر هم‌رشته منوط به اخذ درس در پردیس مربوطه می‌باشد.

اخیرا نیز دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، اطلاعیه‌ای دیگر درخصوص رعایت قوانین توسط دانشجویان صادر کرده بود که به شرح ذیل است: 

همانطور که بارها در اطلاعیه های قبلی اعلام شده است، هیات رئیسه دانشگاه از هرگونه برنامه و مراسم در چارچوب مقررات و آداب و شئون دانشگاه استقبال می‌کند و تسریع در تشکیل تشکل‌ها و مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه جهت تسریع و توسعه این موضوع را دنبال می‌نماید.

در این میان، موکدانه به اطلاع می‌رساند، اصرار بر برگزاری برخی برنامه های خارج از چهارچوب شئون دانشگاه و بعضا شعارهای ناهنجار که از طرفی منجر به حواشی فراوان و غیر قابل کنترل و از طرفی عبور از مقررات و قوانین متقن از سوی هر طیف دانشجویی می شود به طور قطعی تخلف محسوب می گردد. لذا، با هدف حفظ آرامش و ادامه روند جاری فعالیت های آموزشی و پژوهشی، اجرای قانون و تسریع در بررسی همه تخلفات و جدیت در اجرایی‌ نمودن احکام شورای انضباطی سرلوحه فعالیت های واحدهای ذیربط خواهد بود.

از عموم دانشجویان عزیز خواستاریم نظر به شرایط خاص و وقوع برخی حوادث امنیتی و تاسف بار در برخی شهرها، ضمن حفظ هوشیاری از حضور در تجمعات داخل و بیرون دانشگاه خودداری نمایند و هرگونه مورد خاص را با مسئولین دانشگاه در میان بگذارند.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهنگی
-
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱
0
تا کی این بگیر و ببندها؟ قبول کنید که اکثریت مردم. از حاکمیت ناراضی هستند به دلیل فقر و فساد و رانت و.... به خود بیایید تا همه چیزر رو از دست ندادید
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!