جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۵۶۹۲۱

پیام آیت الله نوری همدانی: مسئولان به خواسته معترضان توجه و مشکلات را حل نمایند

پیام آیت الله نوری همدانی: مسئولان به خواسته معترضان توجه و مشکلات را حل نمایند
آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی در پی حوادث ایذه و اصفهان نوشت: امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولین باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود نمایند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه با صدور پیامی ضمن محکومیت حوادث اخیر در ایذه و اصفهان، شهادت جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت.

به گزارش «فراز»؛ پیام تسلیت و محکومیت آیت‌اللّه حسین نوری همدانی از مراجع معظم تقلید در پی حوادث ایذه و اصفهان، به شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

با کمال تأسف در این روزهای اخیر شاهد حوادث ناگوار و به شهادت رسیدن عده‌ای از هموطنان ما توسط ایادی استکبار هستیم، بی‌شک این حوادث تروریستی که در ایذه و اصفهان و بعضی دیگر از شهرها اتفاق افتاده است چهره دشمنان ما را نمایان‌تر نموده، آمریکا و اسرائیل و آلمان و فرانسه و عربستان سعودی و بعضی از کشورهای کوچک دیگر نیز اتحاد خود را علیه ملت ما روشن‌تر کرده و با استفاده از سرویس‌های جاسوسی خود و پول‌های گزاف امنیت مردم ما را نشانه رفته و نقشه‌های شومی برای کشور کشیده‌اند.

هوشیاری و بصیرت ملت عزیز و شجاع مثل همیشه این توطئه را خنثی خواهد نمود و این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است را محافظت خواهند کرد و از آرمان‌های امام راحل رحمت الله علیه دفاع خواهند نمود و سخن امام را که حفظ این انقلاب را واجب می‌دانستند توجه خواهند کرد.

بر مسئولان لازم است با تفکیک بین معترضان و اغتشاش‌گران به خواسته معترضان توجه و مشکلات آنها را حل نمایند و با کسانی که اغتشاش می‌کنند و زمینه را برای تروریست‌ها و کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع نمایند. امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولین باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود نمایند.

اینجانب ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر به خانواده این شهداء تسلیت می‌گویم و توفیق همگان را از خداوند متعال خواهانم.

حسین نوری همدانی
1401/8/27

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!