جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۶۸۶۱

معاون دانشگاه تربیت مدرس: هیچ دانشجوی ممنوع‌الورودی نداریم

معاون دانشگاه تربیت مدرس: هیچ دانشجوی ممنوع‌الورودی نداریم
اسدالله کردنائیج، معاون آموزش دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه این دانشگاه هیچ دانشجوی ممنوع‌الورودی ندارد، از برگزاری امتحانات در تاریخ مقرر در تقویم آموزشی خبر داد.

ایلنا: معاون آموزش دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه این دانشگاه هیچ دانشجوی ممنوع‌الورودی ندارد، از برگزاری امتحانات در تاریخ مقرر در تقویم آموزشی خبر داد.

اسدالله کردنائیج، معاون آموزش دانشگاه تربیت مدرس درخصوص برگزاری کلاس‌ها و امتحانات نیمسال اول با توجه به ناآرامی‌های اخیر توضیح داد: هیج مشکلی برای برگزاری امتحانات در تاریخ مقرر وجود ندارد.

او تصریح کرد: فرقی که ما با دانشگاه‌های دیگر داریم این است که دانشگاهی تحصیلات تکمیلی هستیم و کلاس‌های ما از اول سال تحصیلی به صورت حضوری برگزار شد و بی‌وقفه هم ادامه پیدا کرد. درحال حاضر نیز همه کلاس‌ها برگزار می‌شود و مشکلی نیست پس تغییری در تاریخ معین شده برای امتحانات نیمسال اول نداریم و براساس تقویم آموزشی برگزار خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا دانشجوی ممنوع الورود دارید؟ افزود: ما تا به حال دانشجوی ممنوع‌الورود هم نداشته ایم و مشکل دانشجویان تربیت مدرس به جایی نرسید که نیاز به چنین اقداماتی داشته باشند.

معاون آموزش دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: شرایط برخی دانشجویان ما که در اعتراضات و اغتشاشات شرکت داشتند خیلی حاد نبود و دوستان با آن‌ها صحبت کردند و مشکل برطرف شد.

او اضافه کرد: همین حالا کلاس‌های درس دانشگاه تربیت مدرس ۱۰۰ درصد برگزار می‌شود و هم دانشجویان و هم اساتید در کلاس‌ها حاضر هستند. ما در بدترین حالت که برگزاری کلاس بدبینانه به نظر می‌رسید هم کلاس‌هایمان تا حدود ۹۵ درصد برگزار شد و اگر مواردی باشد که دانشجویان از درس عقب افتاده باشند، حتما کلاس جبرانی برایشان تعیین خواهد شد. البته خیلی مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کردنائیج در ادامه درخصوص آخرین اخبار از وضعیت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه تربیت مدرس نیز اظهار کرد: کرسی‌های نظریه‌پردازی دانشگاه ما زیر نظر دکتر سعیدی مدیرکل دفتر امور هیات علمی سازماندهی شده و هفته‌ای یک یا دو کرسی به صورت دانشکده به دانشکده برگزار می‌شود. فضای این کرسی‌ها خیلی خوب و آزاد است و به بهبود شرایط دانشگاه هم واقعا کمک کرد و نتایج مثبتی داشته است.

 

منبع خبر : ایلنا
منبع: ایلنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!