جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۶۷۶۳

مشاور قالیباف: باید نوباوه پاسخگوی تهمت جعلی‌اش به رییس مجلس باشد

مشاور قالیباف: باید نوباوه پاسخگوی تهمت جعلی‌اش به رییس مجلس باشد
احسان عسکری مشاور رییس مجلس گفت: «از قدیم گفته‌اند وقتی یک دروغ گفتی مجبوری دروغ‌های بعدی را بگویی. ‏آقای بیژن نوباوه خودش می‌داند که باید بابت تهمت جعل که به رییس مجلس زده، پاسخگوی دستگاه قضایی باشد. ‏قطعا تهمت جعل زدن به کسی در راستای وظایف نمایندگی و حفظ حقوق مردم نیست و دادگاه حتما رسیدگی خواهد کرد.»

احسان عسکری در واکنش به اظهارات امروز "بیژن نوباوه" نماینده تهران درباره شکایت قالیباف رییس مجلس از او، در توییتر خود نوشت:«از قدیم گفته‌اند وقتی یک دروغ گفتی مجبوری دروغ‌های بعدی را بگویی.

‌آقای بیژن نوباوه خودش می‌داند که باید بابت تهمت جعل که به رییس مجلس زده، پاسخگوی دستگاه قضایی باشد.

‌قطعا تهمت جعل زدن به کسی در راستای وظایف نمایندگی و حفظ حقوق مردم نیست و دادگاه حتما رسیدگی خواهد کرد.»

امروز(سه‌شنبه، ۲۴ آبان) بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس، در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام «شکایت محمدباقر قالیباف از او به اتهام نشر اکاذیب» گفت که امروز احضاریه‌ای به دادگاه با اتهام نشر اکاذیب به من ابلاغ شده که در آن قید شده که اگر تا ۵ روز آتی به دادگاه مراجعه نکنم، حکم جلب من صادر می‌شود و بازداشت خواهم شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر این‌که صد درصد قصد دارم که در جلسه دادگاه شرکت کنم، عنوان کرد: اقدامی که آقای قالیباف نسبت به آن اعلام شکایت کرده‌اند را، برای حفظ رعایت حقوق مردم و در راستای وظایف نمایندگی می‌دانم. در دادگاه اسناد و مدارک لازم را ارائه خواهم داد و در این قضیه شاهد هم دارم. همچنین اگر ضرورت داشته باشد، اطلاعات بیشتری در خصوص سفرهای خارجی خانواده قالیباف به همراه عکس و مدرک کافی ارائه خواهم داد.

 
 

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!