شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۶۶۱۰

ادعای بزرگ و ۲۸ میلیون نفری مدیر پیام رسانی که وزیر ارتباطات را متهم کرد

ادعای بزرگ و ۲۸ میلیون نفری مدیر پیام رسانی که وزیر ارتباطات را متهم کرد
انتشار ویدئویی از سوی مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر و تعریف و تمجید وزیر ارتباطات از برخی پیام‌رسان‌های داخلی، موجی از انتقاد را علیه وزیر دولتی که پیام‌رسانی خصوصی را تبلیغ می‌کند برانگیخت؛ موجی که منجر به واکنش فرهاد مرادی، مدیرعامل پیام رسان سروش‌پلاس شد.

انتشار ویدئویی از عیسی زارع‌پور در بخش خبر ۲۰:۳۰ و باشگاه خبرنگاران جوان در روزهای اخیر بسیار جنجال برانگیز شده‌است؛ ویدئویی که از کره‌جنوبی فرستاده شده بود و در آن وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود.

یکی از داغ‌ترین واکنش‌ها به اپلیکیشن پیام‌رسان سروش پلاس مربوط می‌شود؛ این اپلیکیشن در توییتی از کیفیت پیام رسان سروش پلاس صحبت کرد و عنوان کرده‌است که آقای وزیر و وزارتخانه ترجیح می‌دهد مارکتینگ یک پیام رسان خاص باشد.

حمله تند پیام رسان تلویزیون به وزیر ارتباطات برای تبلیغ پلتفرم  رقیب در  ۲۰:۳۰

فرهاد مرادی، مدیرعامل پیام رسان سروش‌پلاس، در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین، ضمن اشاره به این موضوع که باید دید ماجرا چه بوده‌است که وزیر ارتباطات چنین رفتاری کرده‌است؛ گفت:" ما در توییتی که زدیم در مورد اپلیکیشن خاصی صحبت نکردیم؛ حرف ما این است که ما در طول تمام این سال‌ها تماس تصویری و صوتی داشته‌ایم و کال اوتی را برای مقطع رایگان در اختیار کاربران قرار دادیم و کماکان پیگیر آن هستیم که این کار را انجام دهیم و این موضوع را خواستیم مطرح کنیم که ماجرای نام برده نشدن از اپلیکیشن سروش چه بوده‌است."

وی در ادامه گفت:"‌زمانی که کامل‌ترین پکیج تماس را داریم و از آن خوب استفاده می‌شود اما نامی از آن برده نمی‌شود شائبه برانگیز خواهد شد و برای اینکه وزیر ایجاد شائبه نکند خوب است که در موارد مشابه از پلتفرم‌ها نامی برده شود."

پرونده عیسی زارع‌پور سنگین شد

انتشار این ویدئو با گمانه‌زنی‌های زیادی همراه شد و اتهاماتی به وزیر ارتباطات دولت سیزدهم وارد آورده شد که با وجود پرس و جوهای خبرآنلاین از احسان خرامید، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، کماکان بی‌پاسخ مانده‌است. خرامید در پاسخ به پرس و جوهای خبرآنلاین گفت:« الان نمی توانم جواب دهم، باید ببینیم نظر وزارتخانه در این باره چیست؟»

عباس عسکری ساروی ، رئیس هیات مدیره شرکت فناوری مهیمن و از مدیران ارشد پیام رسان سروش یکی از سنگین‌ترین اتهامات را به عیسی زارع‌پور وارد آورده‌است؛ عسکری در توییتی نوشت:"‌ آقای وزیر از روز اول حضورش همه انرژیش را برای این پیام‌رسان گذاشته. بحث پول نیست. علاقه‌مندی شخصی به نظر می‌آید."

رفتار وزیر ارتباطات در حالی بدون توضیح مانده‌است که توییت پیام‌رسان سروش پلاس صبح روز گذشته منتشر شده و خبرآنلاین بنابر درخواست احسان خرامید سوال‌ها را به صورت مکتوب در پیام‌رسان‌های داخلی و به صورت پیامک برای ایشان ارسال کرده‌است؛ خبرآنلاین این آمادگی را دارد تا در صورت پاسخگویی مواضع وزارت ارتباطات درباره اتهام وارد شده از سوی سروش را منتشر کند.

پیام‌رسان سروش پلاس ارگانی کاملا خصوصی است

با جنجال برانگیز شدن ویدئو وزیر ارتباطات و واکنش سروش پلاس، کاربران توییتر خواستار روشنگری از این پیام‌رسان داخلی در خصوص وابستگی آن به ارگان صدا و سیما شدند؛ در سال ۹۹ اعلام شد سروش که به توفیق خاصی دست پیدا نکرده به مزایده گذاشته می شود.

فرهاد مرادی، مدیرعامل پیام رسان سروش‌پلاس، در پاسخ به این پرسش به خبرآنلاین گفت:" اپلیکیشن سروش پلاس از سروش کاملا مستقل است و پیام‌رسان خصوصی است که از سرمایه‌گذاری ارگان‌های خصوصی شکل گرفته‌است."

سروش‌پلاس ۴ میلیون کاربر جدید گرفته‌است

مدیرعامل پیام رسان سروش‌پلاس در ادامه در پاسخ به این پرسش که فیلترینگ چه تاثیری بر افزایش تعداد کاربران آنها در هفته‌های اخیر داشته‌است؛ گفت:" ما در هفته‌های اخیر روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار کاربر جدید داریم و تعداد کاربران ما از ۲۸ میلیون نفر گذر کرده‌است و در هفته‌هایی که فیلترینگ صورت گرفته‌است بیش از ۴ میلیون کاربر جدید به پیام‌رسان سروش پلاس اضافه شده‌است."

 

منبع خبر : خبرآنلاین
منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!