جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۶۵۴۱

دادستان مشهد: پرونده‌های حوادث اخیر اخیر وارد مرحله رسیدگی شده

دادستان مشهد: پرونده‌های حوادث اخیر اخیر وارد مرحله رسیدگی شده
محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه رسیدگی قضایی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان با صدور کیفرخواست‌ها آغاز شده است، گفت: در طول رسیدگی به پرونده‌ها احتمال آزادی افراد با سپردن تضمین و تغییر وثیقه وجود دارد.

محمد حسین درودی امروز اظهار کرد: رسیدگی قضایی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در مشهد و استان آغاز و وارد مرحله رسیدگی در دادگاه شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: برای افزایش روند رسیدگی به این پرونده ها، شعب ویژه در دادسرا و دادگاه انقلاب مشهد فعال شده است.

وی اضافه کرد: هم اینک نیز کیفرخواستها از دادسرا صادر و مرحله دادرسی در دادگاه آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: هفته گذشته نخستین کیفرخواست به دادگاه واصل شد و نخستین جلسه رسیدگی در دادگاه نیز هفته کنونی تشکیل می شود.

درودی در خصوص روند رسیدگی به پرونده ها نیز افزود: هر پرونده با پرونده دیگر متفاوت است و برخی مدت زمان بیشتری برای رسیدگی نیاز دارد از این رو پایان روند رسیدگی مشخص نیست.

وی ادامه داد: روند آزادی دستگیرشدگان ادامه دارد به طوری که در طول رسیدگی به پرونده ها احتمال آزادی افرادی با سپردن تضمین و تغییر وثیقه وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ابتدای آبان ماه نیز اعلام کرده بود بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.

 
 

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!