جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۶۴۳۹

رییس سازمان نظام پزشکی: پزشکان بازداشتی وقایع ۴ آبان ماه، آزاد شده‌اند

رییس سازمان نظام پزشکی: پزشکان بازداشتی وقایع ۴ آبان ماه، آزاد شده‌اند
رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه در آن روز درب سازمان باز بوده و گروهی از همکاران نیز در محل سالن اجتماعات با وی دیدار داشته‌اند ابراز داشت که با تمام تلاش‌های صورت گرفته ادامه کار در بیرون درب سازمان در اختیار مسولان انتظامی بود. با این وجود تمامی بازداشت شدگان روز چهارشنبه در کمتر از ۲۴ ساعت آزاد شده‌اند.

روز گذشته نشست روسای انجمن های علمی تخصصی با حضور جمعی از روسا و اعضای هیات مدیره‌های این انجمن‌ها و همچنین مسئولان سازمان نظام پزشکی در محل هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار و به موضوع حوادث اخیر پرداخته شد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در ابتدای این نشست دکتر رییس زاده به وقایع روز چهارشنبه چهارم آبان ماه در مقابل سازمان نظام پزشکی پرداخت و ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده، بر اهمیت شان و جایگاه پزشکی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در آن روز درب سازمان باز بوده و گروهی از همکاران نیز در محل سالن اجتماعات با وی دیدار داشته‌اند ابراز داشت که با تمام تلاش‌های صورت گرفته ادامه کار در بیرون درب سازمان در اختیار مسولان انتظامی بود. با این وجود تمامی بازداشت شدگان روز چهارشنبه در کمتر از ۲۴ ساعت آزاد شده‌اند.

رییس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه این جلسه برای شنیدن نظرات همکاران است، به توضیح کامل فعالیت های نظام پزشکی در خصوص حوادث اخیر پرداخت و نقش انجمن ها را در کنار نظام پزشکی بسیار موثر دانست.

در ادامه این نشست دکتر بهرامی رییس انجمن علمی اطفال، دکتر صداقت از انجمن رادیولوژی، دکتر وجگانی رییس جامعه آزمایشگاهیان، دکتر توکلی رییس انجمن طب اورژانس، دکتر منصوره تقاء رییس انجمن علمی سردرد، دکتر اکرمی رییس انجمن علمی ژنتیک، دکتر مولایی رییس انجمن علمی اپتومتری، دکتر جباری از انجمن پزشکان عمومی، دکتر موذن زاده رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ، دکتر بیرودیان از اداره اخلاق پزشکی ، دکتر شیرزاد از مجمع انجمن های علمی تخصصی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 
 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!