جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ 19 April 2024
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۶۴۱۵

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۱

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۱
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت در ۲۰ استان کشور طی امروز خبر داد. وی با بیان اینکه دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و به نسبت پایدار حاکم است، تصریح کرد: پنجشنبه در کهگیلویه و بویر احمد، جمعه و شنبه در لرستان، شمال خوزستان، غرب اصفهان و غرب چهارمحال و بختیاری بارش از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز در کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، همدان، غرب لرستان، چهار محال و بختیاری، خوزستان، گیلان، غرب مازندران و نیمه شمالی و غرب فارس، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، جمعه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سواحل غربی دریای خزر، شنبه در برخی مناطق نیمه غربی، بخش‌هایی از مرکز کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و نیز یکشنبه در برخی مناطق شرق، شرق سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از مرکز کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و به نسبت پایدار حاکم است، تصریح کرد: پنجشنبه در کهگیلویه و بویر احمد، جمعه و شنبه در لرستان، شمال خوزستان، غرب اصفهان و غرب چهارمحال و بختیاری بارش از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، افزود: امروز در فارس، غرب کرمان، جنوب یزد، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، لرستان، جنوب مرکزی و غرب و جنوب اصفهان، در بعضی ساعات سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت که خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وی همچنین این را هم گفت که امروز غرب و مرکز خلیج فارس و شنبه شرق دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ آبان‌) کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه و روز شنبه (۲۱ آبان‌) قسمتی ابری، در بعضی ساعت ها افزایش ابر و بارش پراکنده، در اواخر وقت وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز (۱۹ آبان) بجنورد با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین و اهواز و بندرعباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند. همچنین طی فردا (۲۰ آبان) مشهد و همدان با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین و بندرعباس با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!