پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۶۳۴۹

روزنامه رسالت: اینکه می‌گویند اصلاح‌طلبان از صحنه سیاسی حذف شده اند، دروغ است

اصلاح‌طلبان مدعی شده‌اند که آن‌ها را در کشور حذف کرده‌اند اما باید پرسید چه کسانی آنان را حذف کرده و کنار گذاشته اند. این‌یک دروغ بزرگ و آشکار است. اگر آن‌ها را حذف کرده بودند، پس دولت خاتمی و دولت روحانی و مجالس سوم و ششم و … از کجا سر درآوردند؟! اصلاح‌طلبان هر وقت رأی آوردند بر طبل خروج «از» حکومت کوبیدند هر وقت رأی نیاوردند بر طبل خروج «بر» حکومت کوبیدند.

اصلاح‌طلبان مدعی شده‌اند که آن‌ها را در کشور حذف کرده‌اند اما باید پرسید چه کسانی آنان را حذف کرده و کنار گذاشته اند.

این‌یک دروغ بزرگ و آشکار است. اگر آن‌ها را حذف کرده بودند، پس دولت خاتمی و دولت روحانی و مجالس سوم و ششم و … از کجا سر درآوردند؟! اصلاح‌طلبان هر وقت رأی آوردند بر طبل خروج «از» حکومت کوبیدند هر وقت رأی نیاوردند بر طبل خروج «بر» حکومت کوبیدند.

دولت روحانی که حامی آن اصلاح‌طلبان بودند به دلیل بدعهدی دشمن و گذاشتن همه تخم‌مرغ‌ها در سبد برجام، سرمایه اجتماعی خود را از دست داد. به همین دلیل در انتخابات اخیر ، مردم از اصلاح‌طلبان روی‌گردان شدند و به نامزد آن‌ها رأی ندادند. اصلاح‌طلبان باید صدای مردم را بشنوند. مردم در انتخابات اخیر به آن‌ها رأی ندادند.

برگردیم به دو پرسش رهبری؛ «اینها کی هستند و از کجا دستور می‌گیرند.»

این جماعت مدعی اصلاح‌طلبی کی هستند و از کی دستور می‌گیرند؟ امام و پیشوای آن‌ها کیست؟

اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند. نتیجه تحقیقات در مورد فوت مهسا امینی مشخص شد و سازمان نظام پزشکی و ده‌ها پزشک و نهاد رسمی در مورد مرگ طبیعی او اظهارنظر کردند. اما موضع خود را اصلاح نکردند، حتی در مورد قتل‌عام فجیع مردم عادی در حرم احمدبن‌موسی (ع) در شیراز ، حاضر نشدند جنایات آمریکا را محکوم کنند!

با آنکه داعش رسما مسئولیت آن‌را به عهده گرفته وقیحانه گفتند؛ باید تحقیق و معلوم شود آیا کار داعش بوده یا کار جمهوری اسلامی!

 
 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!