جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۶۱۲۰

نماینده مجلس: جلسات تکمیلی کمیسیون طرح صیانت از سر گرفته می‌شود

نماینده مجلس: جلسات تکمیلی کمیسیون طرح صیانت از سر گرفته می‌شود
حسین نوش آبادی نماینده ورامین در مجلس گفت: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستیم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه های پیشرفت آن مشاهده می‌شود و جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی تعدادی از جوانان شهرستان ورامین، اظهار کرد: از جمله نشانه های بالندگی جامعه امروز ما نقد کردن نظام و مسؤولین توسط جوانان است و این حرکتی پسندیده است.

او روز گذشته در گفتگویی با فارس افزود: امروز ما با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم و عده ای متاسفانه از ولایت جلوتر و عده ای عقب هستند که هر دو این‌ها به بیراهه رفتن است و اگر ما بر مدار رهبری حرکت می‌کردیم بسیاری از چالش ها را که با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم را با آن مواجه نبودیم.

نماینده مردم دشت ورامین با اشاره به لزوم حل مشکلات بیان کرد: نظام اسلامی باید در مقابل مردم پاسخگو باشد و همانند رهبری معظم که پاسخگوی مسائل مختلف هستند، مسؤولین هم در رده های مختلف باید از ایشان الگو بگیرند.

نوش آبادی ادامه داد: دشمنان خدمات مسؤولین و کارهای مهمی را که انجام گرفته است با سیاه نمایی در فضای مجازی و حقیقی وارونه جلوه می‌دهند و تولید محتواهای مناسب در خصوص عملکرد کارهای بزرگ انجام گرفته اکنون یک وظیفه است و برای جنگ ترکیبی صورت گرفته توسط دشمن باید برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به مطالبه گری جوانان از دستگاه ها عنوان کرد: بودجه های فرهنگی مناسبی در اختیار دستگاه های متولی قرار دارد اما بعضا در برخی از دستگاه ها کارها به شکل تعریف شده دنبال نمی‌شود و این کم کاری ها منجر به حضور دهه هشتاد و نودی ها در چنگال دشمن می‌شود و این ضعف های انجام گرفته بهانه به بدست عده ای فریب خورده داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس فیلترینگ رسانه های معاند در فضای مجازی را یک خواسته ملی دانست و تصریح کرد: ما از فیلتر کردن شبکه های اجتماعی استقبال نمی‌کنیم اما امروز به اجبار با توجه به بهره برداری دشمن از این فضا آن را محدود کرده ایم و باید این پیام رسان ها طبق ضوابط و قوانین کشور ما فعالیت کنند، دشمنی های انجام گرفته در این فضا و پیام رسان ها برای براندازی است و این آشوب هایی که در کف خیابان می‌بینیم متاسفانه به عنوان سوژه براندازان مطرح شده است.

نوش آبادی پیشرفت های کشور را بسیار قابل توجه دانست و افزود: ایران امروز متهم به فروش پهپاد به روسیه شده است در حالیکه کشور ما ۴۰ سال قبل، سیم خاردار وارد می‌کرد و در حوزه های علمی و نانویی نیز پیشرفت های چشمگیری داشته ایم اما در حمایت از نخبگان تعلل کردیم و کسانی که این وضعیت را بوجود آوردند باید پاسخگو باشند ولی ما باید هدف گذاری خود را برای رسیدن به نوک قله های پیشرفت بدانیم.

وی به ارتقای فضای مجازی و پیام رسان های داخلی اشاره و عنوان کرد: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستیم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه های پیشرفت آن مشاهده می‌شود و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا ارتقای مسائل فرهنگی توسط متولیان این حوزه را یک خواسته بحق دانست و تصریح کرد: مشکلات معیشتی نباید باعث شود که متولیان حوزه تعلیم و تربیت از وظیفه خود که بسیار سنگین و خطیر است کوتاه بیایند، حجاب از واجبات و حکم اولیه اسلام است و مدیریت آن باید با نظر کارشناسان اهل فن مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد اما اصل این موضوع قابل بحث نیست.

نوش آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف با دولت تعاملات خوبی شکل گرفته است ولی مجلس در انتصابات دخالت نمی‌کند اما نظارت عالیه در امور خواهیم داشت و دولت ملزم است در امورات مختلف با مجلس نظر مشورتی داشته باشد.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!