چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۵۹۶۰

شاکری، نماینده مجلس: سوال‌های متعددی درمورد رستم قاسمی ثبت شده

شاکری، نماینده مجلس: سوال‌های متعددی درمورد رستم قاسمی ثبت شده
اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به عقیده من ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم. به‌نظر من اگر اینطور است و این حرف‌ها واقعی است، دولت پیشگام شود و قبل از اینکه خدایی نکرده شرایط بدتر شود، اقدام متناسب داشته باشد.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح چندباره برخی موضوعات درباره کسالت و بیماری رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و ضعف جسمی و ناتوانی در اداره وزارتخانه، گفت: به عقیده من ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم. به‌نظر من اگر اینطور است و این حرف‌ها واقعی است، دولت پیشگام شود و قبل از اینکه خدایی نکرده شرایط بدتر شود، اقدام متناسب داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر کسی از لحاظ جسمی بیمار و ناتوان باشد، در کارکرد هم دچار مشکل می‌شود. به‌نظر من هیچکس بهتر از معاون اول و خود آقای رئیس‌جمهور صالح نیست که این را بررسی کند و با مجلس در میان بگذارد.

شاکری خاطرنشان کرد: بهتر است آقای رئیسی و آقای مخبر هرچه زودتر در این زمینه گفت‌وگو کنند و تصمیم بگیرند، حالا هر تصمیمی که بگیرند شاید تصمیم این باشد که «نه چیزی و کار دارد خوب پیش می‌رود»، اما یک تصمیمی بگیرند و اعلام کنند، چون این مباحثی که شما اشاره کردید خیلی دارد در مجلس و رسانه‌ها مطرح و تکرار می‌شود.

عضو کمیسیون عمران در پاسخ به اینکه «اگر دولت اقدام نکند، این احتمال وجود دارد که مجلس اقدامی در این زمینه داشته باشد؟»، عنوان کرد: در حال حاضر سوال‌های متعددی برای وزیر راه و شهرسازی ثبت شده است و به نظر می‌رسد که این روند سوال‌ها دارد شدت پیدا می‌کند.

وی افزود: یک بار سنگینی هم به اسم ساخت ۴ میلیون مسکن روی دوش وزارتخانه قرار داده شده که کار را دشوارتر هم کرده است، در نتیجه هرچه زودتر باید مدیریت متناسب با این وعده‌ها و ماموریت‌ها ایجاد شود.

 

منبع خبر : ایلنا
منبع: ایلنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!