جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۵۵۹۴۷

ادعای وال استریت ژورنال: ایران می‌خواهد به اهدافی در عربستان حمله کند

ادعای وال استریت ژورنال: ایران می‌خواهد به اهدافی در عربستان حمله کند
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی و آمریکایی مدعی شد عربستان سعودی اطلاعاتی درباره یک حمله قریب الوقوع از جانب ایران به اهدافی در خاک عربستان را با ایالات متحده به اشتراک گذاشته است.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی و آمریکایی مدعی شد عربستان سعودی اطلاعاتی درباره یک حمله قریب الوقوع از جانب ایران به اهدافی در خاک عربستان را با ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. طبق ادعای فوق پس از این هشدار سعودی ارتش آمریکا در خاورمیانه به حالت آماده باش در آمده است.

مقامات مذکور مدعی شدند در پی صدور این هشدار، عربستان، ایالات متحده و چند کشور دیگر همسایه سطح آماده باش نیروهای نظامی خود را افزایش داده اند. مقامات مورد اشاره در گزارش وال استریت ژورنال جزییات بیشتری از این هشدار اطلاعاتی سعودی ارائه نکرده‌اند.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی مدعی شد ایران قرار است حملاتی را هم به عربستان و هم به اربیل در عراق انجام دهد تا توجه‌ها را از ناآرامی های داخلی منحرف کند.

یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در ارتباطیم.

روزنامه وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود به حملات متعدد ایران در چند وقت اخیر به مواضع گروهک‌های تروریستی در شمال عراق اشاره کرده است.

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!