شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۵۹۲۲

تسنیم: مائده جوانفر پرستار گیلانی در اغتشاشات کشته نشد/ او خسته بود، تصادف کرد

تسنیم: مائده جوانفر پرستار گیلانی در اغتشاشات کشته نشد/ او خسته بود، تصادف کرد
مائده جوانفر پرستار شاغل در شهر رشت روز ۴ آبان بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهد اما رسانه‌های خارج کشور تلاش کردند تا از فوت وی سوء استفاده کنند.

روز ۴ آبان ۱۴۰۱ خبری در برخی کانال‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد که مائده جوانفر پرستار ۲۸ ساله شاغل در بیمارستان‌های رشت، در درگیری‌ها و اغتشاشات رشت توسط مأموران کشته شده است.

بعد از انتشار این خبر، خانواده مرحومه جوانفر، پلیس و دادستانی توضیحاتی دادند که با گفته‌های شبکه‌های فارسی‌زبان خارج کشور تفاوت داشت و نشان می‌داد این پرستار شاغل در شهر رشت، روز ۴ آبان بر اثر فوت کرده و روز جمعه ۶ آبان مراسم خاکسپاری وی برگزار شده است. 

اسماعیل جوانفر پدر مائده روز ۶ آبان ۱۴۰۱، درباره علت فوت دخترش در مصاحبه‌ای می‌گوید وی در حادثه رانندگی جان باخت نه در اغتشاشات اخیر رشت؛ مرحومه که پرستار رشت بود به صورت اورژانسی کار می‌کرد و قبل از این اتفاق حتی به شهر لاهیجان برای احیای بیماری رفته بود و روز حادثه از گردنه کوهین استان قزوین به رشت به دلیل خستگی تصادف کرد که بعد از انتقال وی به بیمارستان قزوین به دلیل نزدیکی به هوش بود که بعد از آن فوت شد.

وی اظهار داشت: جای تاسف و تعجب است که در جامعه برخی برای اهداف خودشان با جو سازی باید از فوت دخترم سوء استفاده و بهره برداری کنند. حتی امروز در مراسم خاکسپاری دخترم، یک جوان ناشناس یک عکس از ایشان را که شخصی و در شان دخترم نبود را از رشت به همراه خود آورده بود و به دنبال برهم زدن مراسم بود که همسرم،(مادر مائده) با ناراحتی عکس دخترم را از ایشان گرفت.

دادستان مرکز استان گیلان روز ۷ آبان در توضیح علت فوت مائده جوانفر اعلام کرد وی پرستار شاغل در گیلان بوده است که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است. فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است. 

همچنین طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

تصاویری که از دوربین نصب شده بر پیراهن نیروهای انتظامی منتشر شد نیز نشان می‌دهد که مائده جوانفر در محور قزوین رشت بر اثر تصادف جان باخته است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!