پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۵۷۴۱

واکنش شهرداری تهران به گزارش ناسا در خصوص تشکیل ابر متان

عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در واکنش به خبر منتشر شده از سوی ناسا مبنی بر تشکیل ابر پنج کیلومتری گاز متان در جنوب تهران گفت: هنوز گزارش مکتوبی از سوی نهادهای بالادستی محیط زیست در خصوص صحت این خبر نداشته‌ایم.

عزیزی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از نخستین مرکز MRF تهران در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار خبری مبنی بر تشکیل ابر پنج کیلومتری گاز متان در جنوب تهران که ادعا می‌شود از سوی ناسا منتشر شده، تصریح کرد: این موضوع صرفا در حد یک گزارش خبری منتشر شده و پرسش ما از دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و محیط زیست تهران با این پاسخ مواجه شد که هنوز به صورت مکتوب از دستگاه‌های بالادستی در این خصوص چیزی منتشر نشده و این مسئله تنها در حد یک خبر است که نیاز به بررسی دارد.

اقدامی که در کهریزک موجب تولید گاز متان شود انجام نداده‌ایم

وی افزود: ما اقدامی که در کهریزک موجب تولید گاز متان شود انجام نداده‌ایم. البته بحث پسماند تر در مجموعه آرادکوه وجود دارد که هوادهی برای آن انجام می‌شود؛ اما اقدامی که گاز متان در این مجموعه تولید کند ما نداشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران ادامه داد: محل‌های مختلفی در کهریزک وجود دارد که می‌تواند در این مسئله عامل باشد. البته اگر اصل موضوع تایید شود ولی هنوز گزارشی در این خصوص به صورت مکتوب نداشته‌ایم.

عزیزی در خصوص انتشار بوی نامطبوع در اطراف مجموعه آرادکوه نیز گفت: ظرف یک سال گذشته گزارشی در این خصوص نداشته‌ایم. اقدامات موثری در این راستا انجام شده ولی اگر ادعا کنیم به صورت کلی بو وجود ندارد، نادرست است. ما مدیریت پسماند را در این مجموعه انجام می‌دهیم به شکلی که نیمی از زباله‌های ورودی دفن می‌شود بخشی تفکیک و بخشی نیز برای زباله سوز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!