جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۵۷۰۷

سخنگوی دولت: از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام نخواهیم گذشت

سخنگوی دولت: از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام نخواهیم گذشت
علی بهادری سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران قطعا از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام علی الخصوص شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ نخواهد گذشت.

علی بهادری جهرمی در حاشیه آیین تشییع شهدای حرم حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: امروز مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که متحد، همدل و یکصدا خواهان نظم و امنیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت این مسیر را پیگیری کرده است تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران قطعا از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام علی الخصوص شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ نخواهد گذشت.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت قاطعانه مدافع حقوق امثال آرتین‌هاست، تاکید کرد: مردم و دولت امروز نشان دادند که همدل و متحد هستند و قطعاً دشمنان نتیجه ‌اقدامات خصمانه و تروریستی خود را به زودی خواهند دید.

غروب روز چهارشنبه (4 آبان 1401) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز 13 نفر را به شهادت رساند و 30 نفر را مجروح کرد.

گفتنی است، همزمان با سراسر کشور، مردم شیراز روز گذشته و بعد از اقامه نماز جمعه، طی یک راهپیمایی و تجمع، جنایت تروریستهای داعش در حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

همچنین به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در شیراز با وجود همه تلاش‌ها به هلاکت رسید.

اسماعیل محبی‌پور گفت: پس از حمله تروریستی چهارشنبه چهارم آبان‌ماه در حرم شاهچراغ و به‌دنبال واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی، این تروریست زخمی و دستگیر شد.

محبی‌پور عنوان کرد: تروریست برای مداوا به یکی از بیمارستانهای شیراز منتقل شده بود اما با وجود تلاش‌ها به هلاکت رسید.

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!