جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۵۶۲۵

اعلام «خط قرمز» نیروهای مسلح از سوی سرلشکر باقری

اعلام «خط قرمز» نیروهای مسلح از سوی سرلشکر باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی در واکنش به حمله تروریستی شیراز عنوان کرد: بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه‌ای که توسط مثلث شوم عبری - عربی - غربی طراحی و فرماندهی می‌شود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام، در هنگامه نماز، آماج گلوله های دشمنان کوردل و قسم‌خورده دین و آیین و استقلال ایران عزیز قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.

وی همچنین بیان داشت: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، خانواده های معزّز شهدا و ملت شریف ایران و دعا برای شفای عاجل مجروحان اعلام می نمایم، طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی می باشد.

گفتنی است، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه نیز در پیامی عنوان کرد که "آتش خشم و انتقام ملت ایران دامن جنایتکاران را خواهد گرفت".

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!