پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۵۵۵۸۲

هشدار وزیر کشور: اغتشاشات به مسیر خطرناکی می‌رود

هشدار وزیر کشور: اغتشاشات به مسیر خطرناکی می‌رود
وحیدی گفت: این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.

احمد وحیدی چهارشنبه شب با تسلیت شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، گفت: این حادثه تروریستی چند چیز را برای ما آشکار کرد. اولا توطئه‌های دشمن را آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی گناهان را مدنظر دارد.

وزیر کشور افزود: این حادثه نشان دهنده مقابله با همه قداست‌ها و حرکت‌های ضدینی بود که قبل‌تر هم مشاهده شده و این بار به حرم شاهچراغ اسائه ادب شد و تعدادی به شهادت رسیدند.

وحیدی افزود: مساله سوم نشان‌دهنده قساوت قلب دشمنان ماست و پیشتر گونه‌هایی از آن را در خیابان‌ها از سوی اغتشاشگران مشاهده کردیم. باید توجه کرد که این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند. وی تاکید کرد: مسئولان امنیتی با شدت و حدت مراقبت خواهند کرد.

وی یادآور شد: در این اقدام تروریستی ۱۳ شهید و تعدادی قابل توجهی هم مجروح شدند.

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!