چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ 24 April 2024
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۵۵۱۸

پاسخی به توئیت سخیف رسایی: اراذل کسانی هستند که به دانشجویان می‌گویند "اراذل"

پاسخی به توئیت سخیف رسایی: اراذل کسانی هستند که به دانشجویان می‌گویند
نه فقط دانشگاه شریف، که با عمیق ترین تأسف ها و تحسرها باید گفت که همه ایران به تشنج کشیده است و عاملان تشنج نیز نه دانشجویان، که کسانی هستند که سال هاست در مسند تصمیم و اجرا با بی کفایتی خود مردم را به خشم و ستوه آورده اند.

عصر ایران نوشت: حمید رسایى، نماینده پیشین مجلس و عضو جبهه پایداری در توییتى مدعی شد هدف دانشجویان معترض دانشگاه شریف، گرفتن اقامت‌ اروپا است و نوشت: راه مواجهه با اراذلی که به‌ اسم دانشجو هرروز به بهانه‌ای دانشگاه شریف را متشنّج می‌کنند ابتدا اخراج و سپس ممنوع الخروجی ۱۰ تا ۱۵ ساله است. باور کنید وحشی بازی ها در دانشگاه تمام می شود.
پاسخی کوتاه به توئیت سخیف رسایی: اراذل کسانی هستند که به دانشجویان می گویند

هر چند این سخن سخیف تر از آن است که بدان اعتنا شود ولی برای آن که آیندگان نگویند در دوران شما افرادی هرچه از دهان شان در آمد گفتند و شما سکوت کردید، این چند سطر کوتاه منتشر می شود:

اولاً "اراذل" کسانی هستند که به نخبه ترین دانشجویان این سرزمین می گویند "اراذل".

ثانیاً نه فقط دانشگاه شریف، که با عمیق ترین تأسف ها و تحسرها باید گفت که همه ایران به تشنج کشیده است و عاملان تشنج نیز نه دانشجویان، که کسانی هستند که سال هاست در مسند تصمیم و اجرا با بی کفایتی خود مردم را به خشم و ستوه آورده اند؛ و نیز کسانی اند که با حرف های ابلهانه، بنزین بر آتش التهاب می پاشند.

ثالثاً دانشجوی شریف و اساساً هر دانشجوی نخبه دیگر، برای گرفتن اقامت اروپا و جاهای دیگر دنیا نیازی ندارد خود را به خطر اندازد و در معرض خط و نشان افرادی مانند حمید رسایی قرار گیرد. چند ایمیل و یک رزومه کافی است تا از بهترین دانشگاه های دنیا پذیرش بگیرند و در آرامش تحصیل و کسب درآمد کنند. مگر این همه دانشجو و دانشمند ایرانی که در جای جای دنیا زندگی می کنند، اول تشنج کرده و بعد اقامت گرفته اند؟ واقعاً رسایی بعد از این همه سال کار اجرایی و سیاسی و تقنینی، این را نمی داند یا خودش را به آن راه زده است؟

رابعاً همین به اصطلاح راهکارهای صد من یه غاز امثال رسایی است که کار ملک و ملت را به اینجا رسانده است. واقعاً سطح تفکر را می بینید؟! یعنی این بشر فکر  می کند اگر دانشجویان اخراج و ممنوع الخروج شوند، مشکل حل می شود؟ یعنی دو دقیقه به این فکر نکرده که اگر قرار بود با اخراج و ممنوع الخروجی و زندان و ممنوعیت و محرومیت و فیلترینگ و ... کاری از پیش برود، تا حالا پیش رفته بود. 

به جای این که ببینند ریشه مشکل کجاست و مطالبات مردم و دانشجویان چیست تا بدان ها پاسخ عملی دهند و در برابر خواسته های اکثریت کرنش کنند تا رضایت و آرامش به جامعه بازگردد، هر روز زبان و قلم به توهین و تحقیر می چرخانند و چرندیات می سرایند و لاطائلات می بافند؛ آنها یا نادان هستند یا نفوذی؛ حالت سومی عقلاً متصور نیست.

 

منبع خبر : عصر ایران
منبع: عصر ایران
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!