پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۵۴۸۹

معاون استاندار همدان: مرگ دانشجوی همدانی ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد

معاون استاندار همدان: مرگ دانشجوی همدانی ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: مرگ دانشجوی دانشگاه صنعتی این شهر ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد. وی اظهار داشت: معاندان نظام این بار روی مرگ یک دانشجوی همدانی تمرکز کرده در حالی که پرونده این فرد جنایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: مرگ دانشجوی دانشگاه صنعتی این شهر ارتباطی به ناآرامی های اخیر ندارد.

حسن رضانیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاندان نظام این بار روی مرگ یک دانشجوی همدانی تمرکز کرده در حالی که پرونده این فرد جنایی است.

وی با بیان اینکه مسببان این موضوع بازداشت شده اند و خانواده متوفی هم پیگیر پرونده است، افزود: دشمنان با اجرای پروژه کشته سازی ، دانشگاه صنعتی همدان را زیر بار یک پروژه دروغ برده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دشمن دنبال تداوم تعطیلی دانشگاه ها به عنوان مرکز حرکت علمی نظام و نقطه قوت کشور هستند و هر روز به بهانه های مختلف دانشجویان را تحریک و موجب بروز آشوب می شوند.

رضانیا اظهار داشت: دانشگاه ها با حضور استادان و دانشجویان فعال خواهند بود بنابراین عده ای تلاش می کنند فضای دانشگاه که دارای آزادی علمی و شرافت است به حاشیه برانند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: با رفتار درست و خویشتن دارانه معدود دانشجوهای معترض را می توان قانع کرد که در این راستا رییس دانشگاه صنعتی همدان در گفت و گو با دانشجویان موجب بازگشت آنها از مسیر نادرست شدند.

رضانیا تاکید کرد: با افراد و جریان هایی که سازمان یافته عمل می کنند برخورد جدی می شود چرا که این افراد با ایجاد آشوب درصدد اخراج و تعلیق شدن بوده تا از آن به عنوان ابزاری برای گرفتن اقامت و پناهندگی استفاده کنند.

وی گفت: کارهای خوبی در یک سال دولت سیزدهم در حوزه پدافند غیرعامل انجام داده و رتبه های خوبی با وجود کاستی ها کسب شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: نامگذاری روزی به نام پدافند غیرعامل در سال ۸۲ ، تدبیر رهبری بود و امروز با وجود این همه هجمه و توطئه ها به اهمیت و حکمت این نامگذاری و تدبیر معظم له پی می بریم.

رضانیا گفت: پدافند غیر عامل هر کار و حرکتی در مسیر افزایش قدرت بازدارندگی کشور ، کاهش نقاط آسیب پذیر، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران است.

وی افزود: دشمن در حوزه نظامی توان مقابله با ملت ایران را ندارد چرا که ایران در حال حاضر به عنوان قدرت اول منطقه مطرح است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: بنابراین دشمن تغییر رویکرد داده و به صورت ترکیبی در حوزه غیر آفندی برای مقابله با نظام اسلامی ورود کرده است.

رضانیا گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی با این وجود کشورمان در حوزه فرهنگی آسیب پذیر است بنابراین باید فرهنگ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را تقویت شود.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل بخشی از مدیریت بحران است، افزود: در بخش تسهیل مدیریت بحران طی یک سال گذشته کارهای خوبی انجام شد برای نمونه آبرسانی به همدان که ۱۸ سال معطل مانده بود یکساله به نتیجه رسید در حالی که خیلی ها دوست نداشتند طرح آبرسانی به همدان به پایان برسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اضافه کرد: همدان در اجرای طرح های مختلف به ویژه در حوزه آب به الگوی کشوری تبدیل شده است، در حالیکه برخی می گفتند در بهترین حالت سال آینده موضوع آبرسانی به همدان به سرانجام می رسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امروز همه بر این باورند باید به سمت اجرای سند جامع پدافند غیرعامل پیش رفت چرا که از هر سو حرکت کنیم به پدافند غیرعامل می رسیم.

 

منبع خبر : ایرنا
منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!