جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۵۳۹۶

واکنش سجادی به پوشش الناز رکابی در وزارتخانه: از راه رسیده بود، لباس رسمی نداشت

واکنش سجادی به پوشش الناز رکابی در وزارتخانه: از راه رسیده بود، لباس رسمی نداشت
حمید سجادی وزیر ورزش اظهار کرد: در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند. حتی یک تار موی ایشان هم بیرون نبود و این صحبت‌ها تنها حاشیه‌سازی است. دلیلی هم برای زود برگزار شدن دیدار ما وجود نداشت. چنین صحبت‌هایی اصلا وجود ندارد.

حمید سجادی وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف سایر ورزشکارانی که از مسابقات بین‌المللی به ایران آمدند، با الناز رکابی جلسه بسیار فوری داشت؟ گفت: علت خاصی نداشت و ما همیشه برنامه ریزی می‌کنیم و معمولا سعی می‌کنیم در خدمت قهرمانان خود باشیم. دختران و پسران ما فرزندان ایران هستند. ایشان خودشان علاقمند بودند با بنده خیلی زود حرف بزنند. او سه بامداد رسید و در یکی از هتل‌های ورزشی تحت پوشش وزارت ورزش و کمیته اقامت داشتند. چند دیدار هم با مسئولان و افراد دیگر انجام دادند. حتی ایشان قبل از اینکه به وزارت ورزش بیایند، با آقای توماس باخ دیدار داشتند. او به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی در تاریخ که به المپیک نرسیده است، با توماس باخ دیدار داشت که جای افتخار است. آقای باخ سوالاتی را از ایشان پرسیده بودند چون معاندین اطلاعات غلطی به او داده بودند که گویا وضعیت ایشان در کشور بسیار بد است.

او ادامه داد: این حاشیه سازی‌ها در حالی رخ داد که همه باید بدانند خانم رکابی فرزند ایران است و ما ارزش قهرمانان خود را که فرزند این آب و خاک هستند را می‌دانیم. درباره اتفاقی هم که افتاد ایشان خودشان توضیح دادند و من نمی‌توانم چیز دیگری بگویم‌. همان دلایل را حضورا به من توضیح داده و چند خواسته هم داشتند. ایشان ۳۲ سال دارد و ۲۲ سال است در این رشته فعال است. مربیگری و ورزش می‌کند اما به من گفت بیمه و سابقه کار ندارم. امنیت شغلی ندارم و دوست دارم باشگاه بزنم تا به جوانان آموزش بدهم. درخواست کردند کمکشان کنیم که خواسته زیادی هم نیست. چون عازم زنجان بود درخواست کرد زود دیدار کند.

 

وزیروزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند. حتی یک تار موی ایشان هم بیرون نبود و این صحبت‌ها تنها حاشیه‌سازی است. دلیلی هم برای زود برگزار شدن دیدار ما وجود نداشت. چنین صحبت‌هایی اصلا وجود ندارد.

 

منبع خبر : جماران
منبع: جماران
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!