جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۵۳۹۱

دادستان اراک: فوت یک مرد ۳۱ ساله ربطی به اغتشاشات ندارد

ربیع الله قربانی دادستان مرکز استان مرکزی درباره این موضوع گفت: شنبه شب، جسد مردی ۳۱ ساله در ساختمان نیمه کاره‌ای در نزدیکی محل سکونتش در شهرستان اراک کشف شد. وی افزود: جسد این فرد در مکانی کشف شده که در آن مکان هیچ گونه تجمعی شکل نگرفته است و فوت این شخص ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «اخیرا ادعا شده است فردی در اراک در جریان اغتشاشات اخیر کشته شده است، این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این فرد در محلی فوت کرده است که هیچگونه تجمعی در آنجا وجود نداشت.»

به گزارش «فراز» به نقل از قوه قضاییه، ربیع الله قربانی دادستان مرکز استان مرکزی درباره این موضوع گفت: شنبه شب، جسد مردی ۳۱ ساله در ساختمان نیمه کاره‌ای در نزدیکی محل سکونتش در شهرستان اراک کشف شد.

وی افزود: جسد این فرد در مکانی کشف شده که در آن مکان هیچ گونه تجمعی شکل نگرفته است و فوت این شخص ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

وی افزود: طبق معاینات اولیه جسد هیچگونه جای زخم، شکستی اندام دست، پا، گردن و جمجمه همچنین خونریزی مغزی مشاهده نشده است.

قربانی اظهار کرد: بر اساس آزمایش‌های اخذ شده از جسد، تست‌های مولتی دراگ از نظر آمفتامین و متا آمفتامین و مرفین مثبت بوده است.

دادستان استان مرکزی با بیان اینکه نمونه آزمایش سم شناسی از جسد اخذ شده است که نتیجه آن متعاقباً از طریق پزشکی قانونی اعلام می‌شود، گفت: تعیین علت تامه فوت بستگی به نتیجه آزمایش سم شناسی پزشکی قانونی دارد.

 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!