جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۵۳۳۵

روایت نماینده خاش ازجلسه ر ییسی با فراکسیون اهل سنت درباره حوادث زاهدان

روایت نماینده خاش ازجلسه ر ییسی با فراکسیون اهل سنت درباره حوادث زاهدان
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اهتمام ویژه آیت‌الله رئیسی برای بررسی و پیگیری دقیق و همه جانبه غائله سیستان و بلوچستان گفت: رئیس‌جمهور از ابتدای شروع غائله در استان با جدیت آن را مورد پیگیری قرار داده و انصافا پای کار بوده و دستورات لازم را برای بررسی همه جوانب صادر کرده است.

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس درخصوص اقدامات انجام شده برای تامین امنیت مردم در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اخیراً در حاشیه رای اعتماد به آقای زاهدی‌وفا جمعی از اعضای فراکسیون اهل سنت خواستار ملاقات با آیت الله رئیسی درباره اتفاقات اخیر زاهدان شدند و این دیدار در تالار آفتاب برگزار شد.

نماینده مردم خاش افزود: در این دیدار آقای رئیس‌جمهور با دقت و حساسیت مسائل را گوش دادند و اشاره کردند که از این اتفاقات عمیقاً متاثر هستند و دستور تشکیل کارگروهی را در این زمینه صادر کرده‌اند.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این دیدار تاکید کرد که امنیت اولویت اصلی همه مردم ایران است و نباید اجازه داد که خدشه‌ای در آن ایجاد شود.

نماینده خاش گفت: آیت الله رئیسی رئیس جمهور همه اقوام و مذاهب هستند و انصافاً با جدیت حوادث اخیر استان را پیگیر بودند و با دستور ایشان وزیر کشور به استان آمد و بلافاصله شورای تامین تشکیل و ابعاد ناآرامی‌ها بررسی شد.

حسین زهی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کردند لازم است از شهروندان و خانواده‌هایی که ناخواسته و بی گناه دچار آسیب شدند دلجویی شود، هم‌چنین تاکید کردند که مطابق قانون با کسانی که آسایش و آرامش مردم و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند و نیز با آنهایی که در شکل گیری این اتفاقات قصور و یا تقصیری داشتند، برابر با مقررات قانونی برخورد شود.

نماینده خاش تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان قدردان توجه و اهتمام ویژه رئیس‌جمهور هستند و خواسته به حق آنان نیز این است ابعاد مختلف این حوادث مشخص شود و از ظرفیت‌های قانونی برای پیگیری آن استفاده گردد.

 
 

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!