سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ 16 April 2024
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۵۲۴۸

معاون استاندار کردستان: شب ۱۶ مهرماه در خیابان شهدای سنندج سنگربندی شده بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شب 16 مهرماه در خیابان شهدای سنندج سنگربندی می‌شود، با حمله به فروشگاه تعاون روستایی، لباسشویی و یخچال را بیرون می‌کشند و آتش می‌زنند، نایسر دیرالزور شده بود، خانمی فریاد می‌زند اسلحه اینها(نیروی انتظامی)، پلاستیکی است و همین باعث می‌شود کومله سوءاستفاده کند، به سمت نیروهای ما تیراندازی کند و پاسدار «بامدی» شهید شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شب 16 مهرماه در خیابان شهدای سنندج سنگربندی می‌شود، با حمله به فروشگاه تعاون روستایی، لباسشویی و یخچال را بیرون می‌کشند و آتش می‌زنند، نایسر دیرالزور شده بود، خانمی فریاد می‌زند اسلحه اینها(نیروی انتظامی)، پلاستیکی است و همین باعث می‌شود کومله سوءاستفاده کند، به سمت نیروهای ما تیراندازی کند و پاسدار «بامدی» شهید شود.

مهدی رمضانی عصر امروز در نشست اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان که با حضور مسوولان رسانه‌ها در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 43 سال از عمر این نظام مبتنی بر دین و بندگی خدا می‌گذرد، اینکه تا چه حد به آرمان‌ها مقید بوده‌ایم جای بحث دارد، امام خمینی فرمودند، «جمهوری اسلامی»، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، نگفت حکومت اسلامی،؛ ما در مسیر حکومت اسلامی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: ما نمی‌توانیم مهر صددرصد تایید بر همه رفتارها و سکنات و کنش‌های مسوولان و همه سیاست‌های جمهوری اسلامی بگذاریم. قطعی اینترنت جریان اطلاع‌رسانی را کند می‌کند اما متوقف نمی‌کند، بعد از فته 78 و 88 که دشمن در جنگ هشت ساله به اهداف نرسید در 88 به جنگ احزاب رساندند و چون زمینه‌ها از جمله دغدغه‌های معیشتی در جامعه بود در سال 96 از این محمل استفاده کردند تا یک جنگ داخلی را رقم بزنند.

به گفته وی، فتنه 1401 یک فتنه عقیدتی و فرهنگی است، اگر امروز دشمن شمشیر می‌کشد مال امروز و آنی نیست، بلکه پخت‌وپزها را انجام داده بودند و دنبال بهانه‌ای می‌گشتند که فوت خانم مهسا امینی که همه ما را متاثر کرد و رهبری فرمودند که فوت دختر جوان دل ما را سوزاند و رئیس جمهور 18 دقیقه با پدرش صحبت می‌کند و استاندار در منزل آنها می‌رود همه بیانگر تاسف همه مسوولان از فوت این دختر است، بهانه را فراهم کرد.

رمضانی اذعان داتشت: سوءاستفاده جریانات مرده مرده‌خور در این جریان برای ما محرز شد، در این جریان مردودی بخشی از نخبگان و سیاسیون را دیدیم که دم از حقوق بشر و هزار مساله بی‌ربط و باربط می‌زنند در جریان اغتشاشات لام تا کام حرف نزدند.

وی ادامه داد: دلیل سختی رسانه ایجاد مستلزم تحول‌بودن است، امپراطوری رسانه‌ای دشمن پول و قدرت و تفکر دارد،

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: نظام برای مردم امنیت فراهم کرده و رفاه نسبی وجود دارد، همه متاثریم از اینکه شکاف‌های طبقاتی وجود دارد و باید کار بکنیم و اما با وجود اینکه استاندار کردستان شبانه‌روز برای توسعه استان کار می‌کند روز 16 مهرماه در خیابان شهدای سنندج سنگربندی می‌شود، با حمله به فروشگاه تعاون روستایی، لباسشویی و یخچال را بیرون می‌کشند و آتش می‌زنند، نایسر دیرالزور شده بود اما هیچکدام از رسانه‌ها این واقعیت‌های تلخ را منعکس نکردند.

وی گفت: استاندار کردستان که نهضت آسفالت در نایسر که غیرقانونی احداث شده است، راه می‌اندازد به همه تکلیف می‌کند باید خانه کشتی، باشگاه و زمین چمن داشته باشد، آب سنندج باید گوارا شود، چرا باید نایسر فلسطین اشغالی شود، تیرهای چراغ برق را شکسته بودند، سنگ‌هایی با حدود 250 کیلوگرم وزن داخل خیابان آورده بودند، کدام نظام سیاسی اینقدر ملاطفت می‌کند با کسانی که روی صورتش چنگ می‌اندازند.

رمضانی روایت کرد: خانمی تو خیابان داد می‌زند که سلاح اینها(نیروی انتظامی) ساچمه‌ای پلاستیکی است و کومله سوءاستفاده می‌کند، می‌آید در خیابان شهدا سنندج تیر می‌زند و پاسدار «بامدی» شهید می‌شود، با قمه ریه «شیخی‌زاده» را بیرون می‌زنند.

وی یادآوری کرد: 7 هزار و 100 شهیده در کشور داریم که 566 آن مربوط به کردستان است، و اکنون کومله شعار «ژن، ژیان، آزادی» سر می‌دهد در حالیکه آنها زنان بانه‌ای و مریوانی را به بدترین وضع ممکن شهید می‌کردند.

معاون استاندار کردستان جمهوری اسلامی را مبرا از برخی شایعات خواند و گفت: چه کسی نسل‌کشی در کردستان که مطرح است، دیده‌، یا اینکه از نقشه کردستان خون می‌چکد، اینترنشال با تکنیک رسانه‌ای آتش‌زدن یک لاستیک در محله‌ای که فردی برای این رسانه ارسال کرده و پولش هم گرفته را سیاه‌نمایی می‌کند.

 
 

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!