جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۵۱۲۳

وزارت خارجه: ایرانیان برای حفظ جان و امنیت خود خاک اوکراین را ترک کنند

وزارت خارجه: ایرانیان برای حفظ جان و امنیت خود خاک اوکراین را ترک کنند
در توصیه مسافرتی اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه تاکید شده است: با توجه به تشدید درگیری‌های نظامی و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری فرمایند. همچنین در این اطلاعیه به کلیه اتباع ایرانی مقیم اوکراین توصیه شده است جهت حفظ جان و امنیت خود خاک این کشور را ترک نمایند. روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه ای توصیه مسافرتی اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در خصوص اوکراین را منتشر کرد. در توصیه مسافرتی اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه تاکید شده است: با توجه به تشدید درگیری‌های نظامی و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری فرمایند. همچنین در این اطلاعیه به کلیه اتباع ایرانی مقیم اوکراین توصیه شده است جهت حفظ جان و امنیت خود خاک این کشور را ترک نمایند. در بخش پایانی این توصیه مسافرتی از هموطنان مقیم اوکراین خواسته شده ضمن حفظ آرامش خود، در صورت نیاز می‌توانند با سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف به شماره 00380630449029 تماس حاصل نمایند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه ای توصیه مسافرتی اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در خصوص اوکراین را منتشر کرد.

در توصیه مسافرتی اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه تاکید شده است: با توجه به تشدید درگیری‌های نظامی و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری فرمایند.

همچنین در این اطلاعیه به کلیه اتباع ایرانی مقیم اوکراین توصیه شده است جهت حفظ جان و امنیت خود خاک این کشور را ترک نمایند.

در بخش پایانی این توصیه مسافرتی از هموطنان مقیم اوکراین خواسته شده ضمن حفظ آرامش خود، در صورت نیاز می‌توانند با سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف به شماره 00380630449029 تماس حاصل نمایند.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!