پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۰۷۳

معاون سیاسی بسیج: در بهترین حالت جمعیتی که به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند

معاون سیاسی بسیج: در بهترین حالت جمعیتی که به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند
معاون سیاسی سازمان بسیج کشور گفت: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند.

سیدجلال حسینی، شامگاه چهارشنبه در هم اندیشی اصحاب رسانه آران و بیدگل که با حضور مسئول بسیج رسانه استان اصفهان، رؤسای آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاداسلامی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دربرابر قدرت‌های جهان پیروز شد، گفت: اندیشه انقلابی یعنی کسی که به خدا اعتقاد داشته باشد و دستور ات الهی را اجرا کند.

 مسئول سیاسی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه مردم با انتخاب رئیس جمهور سیزدهم به اندیشه انقلابی رای دادند، خاطرنشان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ روایت‌ها از طریق فضای مجازی رها شده به دنبال این است که در سه سال آینده پیشرفت کشور را متوقف کند.

او با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.

حسینی با بیان این سخن کیسینجر (سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت داشت) در چندی قبل که گفت: «ایران با اندیشه شیعی تنها اندیشه‌ای است که می‌توانست در مقابل اندیشه لیبرالیسم که آمده بود بر جهان مسلط شود و نتیجه و حاصل صدها الگوی غیر دینی بایستد» اظهار کرد: اندیشه شیعی از غدیر خم آغاز و طرح شد و قدم به قدم این جامعه پذیری رشد کرد تا به انقلاب اسلامی ایران رسید.

او با بیان اینکه در مدارس و دانشگاه‌ها با مشکلات زیادی از نظر فکری اساتید و معلمان روبرو هستیم، تأکید کرد: آموزش و پرورش در گزینش‌های خود باید توجه جدی نسبت به جذب معلمان انقلابی و در خط ولایت داشته باشد.

مسئول سیاسی سازمان بسیج کشور به تفاوت فتنه اخیر با فتنه‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: ۷۰ درصد دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر زیر۲۰ سال می‌باشند و از زن‌ها و دختران در این فتنه خیلی استفاده کردند.

او با تاکید بر اینکه اگر بهترین دولت تاریخ هم وجود داشته باشد اما نتوان روایت درست را بیان کرد آن دولت به طور عملی نمی‌تواند موفق شود.

به گفته حسینی دولت در حال رشد با رشد موازی توقعات مردم و تا حدی بالاتر از رشد جامعه مشکلی ندارد اما اگر این فاصله رشد جامعه و توقعات مردم بالاتر رود دولت دچار مشکل می‌‌شود چون مردم قانع نمی‌شوند و با ایجاد شبهات منطقی فکر نمی‌کنند.

او با بیان اینکه مردم از اغتشاگران در فتنه اخیر استقبال نکردند، تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی و روش‌های بسیار خشن و حرفه‌ای وارد صحنه شده بود و اغتشاشگران از چاقو و اسلحه استفاده می‌کردند.

مسئول سیاسی سازمان بسیج کشور در پایان تصریح کرد: اگر بهترین دولت تاریخ کشور سر کار باشد، ولی نتواند توقعات مردم را برآورده کند با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

 

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!