پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۴۹۵۸

احتمال برکناری مدیرعامل پرسپولیس در روزهای آینده

به‌نظر می‌رسد مدیریت رضا درویش در پرسپولیس روزهای آخر خود را سپری می‌کند.

احتمال برکناری مدیرعامل پرسپولیس در روزهای آینده

با کنار گذاشتن مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن رضا درویش از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید؛ این در حالی است که از همان ابتدای فصل این شایعات مطرح بود اما حالا و پس از اتفاقاتی که در چند وقت اخیر رخ داده، بحث برکناری درویش از پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

جلسه دو روز پیش هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه منتهی به برکناری درویش نشد؛ اما نشان داد که پایه‌های مدیریت او در پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری لرزان شده و هر روز باید منتظر خبری در این خصوص بود. این شایعات وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانیم حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چند روز قبل جلسه‌ای با حمید سجادی وزیر ورزش برگزار کرد. از طرف دیگر از شهریاری به عنوان گزینه جدی جانشینی درویش نام برده می‌شود و این مسائل باعث شده تا بیشتر از هر زمان دیگری بحث کنار گذاشتن درویش از پرسپولیس به گوش برسد.

در جدیدترین شایعات مطرح شده گفته می‌شود که رضا درویش تا چند روز آینده از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد و حسین شهریاری به عنوان سرپرست جدید این باشگاه مشغول به کار می‌شود. شهریاری برای مدیرعاملی در پرسپولیس یک مشکل دارد و آن این است که او در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند که این مسئله باعث خواهد شد که او نتواند در شرایط فعلی مدیرعامل پرسپولیس شود مگر اینکه موانع قانونی در این راه برداشته شود.

رضا درویش که از دی ماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس منصوب شده بود برخلاف مدیران قبلی این باشگاه در پنج سال اخیر نتوانست قهرمانی با پرسپولیس به دست بیاورد تا عملکرد مثبتی در این خصوص نداشته باشد، هر چند که در فصل نقل و انتقالات موفق شد بازیکنان مدنظر کادر فنی را به پرسپولیس بیاورد. در صورت جدایی درویش و سرپرستی شهریاری در پرسپولیس یا باید موانع قانونی برای مدیرعامل شدن رئیس فعلی هیات مدیره برداشته شود و یا اینکه تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، امور در اختیار شهریاری باشد. از درون تیم پرسپولیس هم خبر می‌رسد که مربیان و بازیکنان در جریان فعل و انفعال‌های آینده قرار دارند. حالا باید دید که وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی خود در این باره را چه زمانی اتخاذ خواهد کرد.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!