جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۴۹۴۸

دادستان خرم آباد: ۲۰۰ نفر از ۳۰۰ بازداشتی ناآرامی‌های اخیر لرستان آزاد شدند

داریوش شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در رابطه با بازداشت‌شدگان حوادث و ناآرامی‌های اخیر استان گفت: از ابتدای اغتشاشات در استان تاکنون ۳۰۰ نفر دستگیر شد که از این تعداد با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر آزادی افرادی که در این نا آرامی‌ها کم تقصر هستند ۲۰۰ نفر آزاد شد و تعداد ۱۰۰ نفر تا تعیین تکلیف نهایی در بازداشت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از بازداشت ۳۰۰ نفر در حوادث اخیر این استان

 

 

 

خبر داد و گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه، ۲۰۰ نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات لرستان آزاد شدند.

داریوش شاهون وند در رابطه با فعالیت تعدادی از خواص، فعالان سیاسی، سلبریتی و کارمندان دستگاه‌های دولتی استان و تهیج مردم به اغتشاشات اخیراظهار داشت: در برخورد با کلیه مخلان نظم و امنیت در استان دستگاه قضاء و دادستان به عنوان مدعی العموم بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کنند.

وی افزود: هرشخصی که مرتکب جرائم امنیتی و تبلیغ علیه نظام شود فرق نمی‌کند کارمند باشد یا غیر کارمند درهرجایگاهی باشد به شدت برخورد می‌شود وجایگاه افراد در تعیین مجازات مهم نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: در استان خوشبختانه تعداد کارمندان دولتی، سلبریتی و خواص که بر سر سفره انقلاب هستند، ولی مردم را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به اغتشاشات تهیج می‌کنند زیاد نیست، ولی براساس گزارشاتی که به دست ما رسیده به تعدادی از پرسنل دستگاه‌های دولتی نیز تذکراتی داده شده است.

وی بیان کرد: مردم آگاه باشند و شک نداشته باشند که در دستگاه قضاء جایگاه افراد، کارمند یا غیر کارمند بودن افراد اهمیتی ندارد و چنانچه هر شخصی جرمی مرتکب شود براساس قانون و بدون هیچ گونه اغماضی با آن‌ها برخورد می‌شود.

شاهون وند در رابطه با بازداشت‌شدگان حوادث و ناآرامی‌های اخیر استان گفت: از ابتدای اغتشاشات در استان تاکنون ۳۰۰ نفر دستگیر شد که از این تعداد با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر آزادی افرادی که در این نا آرامی‌ها کم تقصر هستند ۲۰۰ نفر آزاد شد و تعداد ۱۰۰ نفر تا تعیین تکلیف نهایی در بازداشت هستند.

 

منبع خبر : تسنیم
منبع: تسنیم
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!